Coolblue kiest ZIGT als mediabureau

Coolblue kiest ZIGT als mediabureau
  • Bureaus
  • 26 jan 2017 @ 16:36
  • Link
  • Redactie Bureaus
    Redactie Bureaus

    Redactie
    MarketingTribune
  • MediastrategieWebwinkelPitchesMediabureau

Webwinkel Coolblue heeft na een marktoriëntatie ZIGT als nieuw mediabureau gekozen. ZIGT zal Coolblue adviseren en ondersteunen bij de massamediale campagnes op onder meer televisie en radio in zowel Nederland als België.

Belangrijk aspect in de keuze voor ZIGT was de culture fit op basis van de belangrijkste kernwaarden van Coolblue, te weten: eigenzinnig, vrienden, flexibel en gewoon doen. Martine van Leeuwen, mediaplanner bij Coolblue zegt hierover: 'Wat ons vooral aanspreekt in mediabureau ZIGT is hun transparantie. Dat sluit perfect aan bij onze kernwaarden: eerlijk, direct, open.' Daarnaast speelde de sterke ervaring van ZIGTmet (r)etail in zowel Nederland als België een belangrijke rol in de keuze. 

'Coolblue doet veel zaken inhouse en is daar zeer succesvol mee. Het merk zit mede door de propositie ‘alles voor een glimlach’ al in heel veel Nederlandse harten en verovert ook België. Wij zijn er trots op dat Coolblue ons gevraagd heeft om samen met hen te werken aan het verder optimaliseren van hun campagnes', aldus Rogier Bruggeman van ZIGT. 

Redactie Bureaus

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

  • MarketingTribune.nl/bureaus biedt nieuws, achtergronden en analyses over alle actuele ontwikkelingen binnen het reclamevak en de media (off- en online) die daarin worden ontwikkeld.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken