Goud Uberconnected lanceert campagne Makelaarsland
- Bureaus
- 20 jan 2017 @ 12:32
- Link
-
Redactie Bureaus
Redactie
MarketingTribune - CommercialsTelevisie
- 20 jan 2017 @ 12:32
- Redactie Bureaus
Je vakantie boeken, je bankzaken regelen en zelfs je huis aan toeristen verhuren. Je kunt tegenwoordig steeds meer zelf doen. Dankzij partijen en platforms, die dat mogelijk maken. Zoals online reisbureaus, bankier-apps, Airbnb en… Makelaarsland! Want als je je huis wilt verkopen, doe je gewoon zelf de bezichtigingen. Makelaarsland regelt alle zaken, waar je een makelaar voor nodig hebt. Onine waar het kan en offline waar nodig.
Dat is de insteek van de merkcampagne, die Goud Uberconnected voor Makelaarsland heeft ontwikkeld. In de campagne komen personen aan het woord, die op de meest geloofwaardige manier kunnen vertellen over hoe het is om met Makelaarsland aan de slag te gaan. Namelijk degenen, die afgelopen jaar hun huis verkochten via Makelaarsland! Leidraad in de verkoopverhalen is het proces, dat de verkopers doorlopen: van verbazing naar vanzelfsprekendheid naar trots.
Om awareness te creëren, is er een grote landelijke campagne gestart. Met de campagne wil Makelaarsland iedereen bewustmaken, dat er voor de ‘klassieke makelaardij’ een eigentijds alternatief is, waarbij je tegen lagere kosten je huis kan verkopen.
Credits
Klant: Makelaarsland | verantwoordelijk bij klant: Jeroen Stoop, Annette Vendel | Bureau: Goud Uberconnected | Strategie: Brian Hirman, Charles Borremans | Creatie: Pepijn Spanjerberg, Norman Groenewegen | Account: Brian Hirman, Maaike Peters | Productie: Wenneker, Maaike Peters, Bart Reef | Regie: Peggy Steenvoorden | DOP: Jorrit Garretse | Fotografie: Frank Groeliken
-
Redactie Bureaus
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: Redactie
- Website:http://www.marketingtribune.nl/bureaus/
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
Meest gelezen
- Esprix jury bekroont vijfentwintig cases
- AI creëert nieuwe reclamestem voor Aldi
- [Cannes Lions 2024] Nederlandse (en alle andere) juryleden...
- Vriendschap centraal in Koningsdagcommercial Staatsloterij 2024
- branded content Weg met lelijk Laat je raken door Onwijs...
- Kinesso lanceert Performance Solutions
Laatste Nieuws
- Sunny Cars creërt Sunny Car-figuren 19-04-2024
- De marketingtransfers van week 16,... 19-04-2024
- Verzekeraar Zzuper en Indie schudden... 18-04-2024
- OrangeValley, MvH Media, AdResults... 18-04-2024
- [branded content] Crisp wil groter... 18-04-2024
- Flexa Creations zet droomhuis in in... 18-04-2024
MarketingTribune Events
- 28mei 2024
Retail Media Day
- 13jun 2024
NIMA Marketing Day
- 17sep 2024
CrossBorder Event
- 3okt 2024
CustomerFirst Congres
- 10okt 2024
Shopping Today
- 12nov 2024
Grand Prix Content Marketing