Goud Uberconnected lanceert campagne Makelaarsland

Goud Uberconnected lanceert campagne Makelaarsland
  • Bureaus
  • 20 jan 2017 @ 12:32
  • Link
  • Redactie Bureaus
    Redactie Bureaus

    Redactie
    MarketingTribune
  • CommercialsTelevisie

Je vakantie boeken, je bankzaken regelen en zelfs je huis aan toeristen verhuren. Je kunt tegenwoordig steeds meer zelf doen. Dankzij partijen en platforms, die dat mogelijk maken. Zoals online reisbureaus, bankier-apps, Airbnb en… Makelaarsland! Want als je je huis wilt verkopen, doe je gewoon zelf de bezichtigingen. Makelaarsland regelt alle zaken, waar je een makelaar voor nodig hebt. Onine waar het kan en offline waar nodig.

Dat is de insteek van de merkcampagne, die Goud Uberconnected voor Makelaarsland heeft ontwikkeld. In de campagne komen personen aan het woord, die op de meest geloofwaardige manier kunnen vertellen over hoe het is om met Makelaarsland aan de slag te gaan. Namelijk degenen, die afgelopen jaar hun huis verkochten via Makelaarsland! Leidraad in de verkoopverhalen is het proces, dat de verkopers doorlopen: van verbazing naar vanzelfsprekendheid naar trots.

Om awareness te creëren, is er een grote landelijke campagne gestart. Met de campagne wil Makelaarsland iedereen bewustmaken, dat er voor de ‘klassieke makelaardij’ een eigentijds alternatief is, waarbij je tegen lagere kosten je huis kan verkopen.

Credits

Klant: Makelaarsland | verantwoordelijk bij klant: Jeroen Stoop, Annette Vendel | Bureau: Goud Uberconnected | Strategie: Brian Hirman, Charles Borremans | Creatie: Pepijn Spanjerberg, Norman Groenewegen | Account: Brian Hirman, Maaike Peters | Productie: Wenneker, Maaike Peters, Bart Reef | Regie: Peggy Steenvoorden | DOP: Jorrit Garretse | Fotografie: Frank Groeliken

 

Redactie Bureaus

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

  • MarketingTribune.nl/bureaus biedt nieuws, achtergronden en analyses over alle actuele ontwikkelingen binnen het reclamevak en de media (off- en online) die daarin worden ontwikkeld.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken