GVB laat nieuwe campagne maken door The Oddshop
- Bureaus
- 30 jan 2017 @ 22:42
- Link
-
Redactie Bureaus
Redactie
MarketingTribune - KlantenPitchesStrategieBrandingCampagnes
- 30 jan 2017 @ 22:42
- Redactie Bureaus
The Oddshop is het nieuwe reclamebureau van GVB. Voor de komende drie jaar heeft het bureau de opdracht officieel gegund gekregen om het Amsterdamse vervoersbedrijf communicatief strategisch te adviseren en daar uitvoering aan te geven door ontwikkeling van creatieve concepten. The Oddshop heeft het nieuwe GVB-campagneconcept ontwikkeld dat gebruikt zal worden voor zowel de corporate als de marketingcommunicatie.
Met het nieuwe campagneconcept wil GVB zich nog sterker neerzetten als partner van de stad. 'Er staat veel te gebeuren de komende tijd, waaronder de Noord/Zuidlijn en de daarbij behorende nieuwe dienstregeling. Wij zijn er voor en door Amsterdam. Dit willen wij zo goed mogelijk communiceren. In The Oddshop hebben wij hiervoor een uitstekende partner gevonden', aldus Gera van het Bolscher van GVB.
'GVB onlosmakelijk verbonden aan Amsterdam'
Niels de Wit, creative director bij The Oddshop: 'GVB is een bedrijf dat onlosmakelijk verbonden is met Amsterdam. Als je Amsterdam googelt zie je op bijna iedere foto wel een bus, pont, metro of tram voorbijkomen. Met bijna een miljoen reizigers per dag is de impact op het dagelijks leven van de Amsterdammer ook enorm. Dat maakt het een merk dat continue in beweging is. Het is voor ons geweldig om daar met onderscheidend werk aan mee te werken.'
The Oddshop is een full-service reclamebureau en maakt merken merkwaardig door kwaliteit in strategie, concept en executie. Het bureau werkt onder meer voor klanten als de Rijksoverheid, Emmi Caffè Latte, Pink Ribbon en de Bijenkorf.
-
Redactie Bureaus
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: Redactie
- Website:http://www.marketingtribune.nl/bureaus/
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
Meest gelezen
Laatste Nieuws
- Landelijke preventiecampagne moet... 28-03-2024
- [branded content] Somnox wil... 28-03-2024
- Swinkels start campagne voor... 28-03-2024
- Glasnost volgt NewsLab op als pr... 28-03-2024
- Shortlist SAN New Kids on the Block... 27-03-2024
- On kiest voor Gardeners27-03-2024
MarketingTribune Events
- 28mei 2024
Retail Media Day
- 13jun 2024
NIMA Marketing Day
- 17sep 2024
CrossBorder Event
- 3okt 2024
CustomerFirst Congres
- 10okt 2024
Shopping Today
- 12nov 2024
Grand Prix Content Marketing