GVR-prijzen voor Wisbrun, Bol, Koopman, Brouwer en Bojahr

GVR-prijzen voor Wisbrun, Bol, Koopman, Brouwer en Bojahr
  • Bureaus
  • 31 jan 2017 @ 00:34
  • Link
  • Redactie Bureaus
    Redactie Bureaus

    Redactie
    MarketingTribune
  • StrategieNieuwkomersCreatieAwardReclame

Het Genootschap voor Reclame heeft zijn jaarlijkse Haantjes weer uitgereikt. Coqs d’Honneur waren er voor Hans Brouwer (MassiveMusic), Marion Koopman (Greenhouse Group) en Willem-Albert Bol (De Persgroep). De Coq de Grand Honneur (oeuvreprijs) werd toegekend aan Ralph Wisbrun, topman van reclamebureau J. Walter Thompson Amsterdam.

Het GVR lauwert elk jaar mensen die zich verdienstelijk hebben gemaakt voor het reclamevak. Ditmaal vond de uitreiking (met diner) plaats bij J. Walter Thompson Amsterdam, het bedrijf van de laureaat voor de Coq de Grand Honneur.

Rein Hannah Bojahr wint Jonge Haan

De Jonge Haan voor het grootste talent werd toegekend aan Rein Hannah Bojahr (Dawn). Zij heeft volgens de GVR 'in haar korte loopbaan al voor zowel adverteerders als bureaus gewerkt', zoals Natwerk, Heineken (in Malta) en momenteel als brand producer bij Dawn. Belangrijk voor de nominatie was ook haar werk als oprichter en bestuurder van RA*W University, een initiatief om studenten te koppelen aan de reclamewereld.

De andere twee genomineerden voor de Jonge Haan waren Ebel Slijp (Hyperloop) en Tim Degenaars, mede-oprichter van kledingmerk Rumag. Het drietal kreeg de kans om zich te presenteren. 

Lees ook: MT-interview van eind 2016 met 'Jonge Haan' Rein Hannah Bojahr (Dawn).

Redactie Bureaus

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

  • MarketingTribune.nl/bureaus biedt nieuws, achtergronden en analyses over alle actuele ontwikkelingen binnen het reclamevak en de media (off- en online) die daarin worden ontwikkeld.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken