Specsavers en BSUR maken vervolg op hoorcampagne
- Bureaus
- 2 jan 2017 @ 15:22
- Link
-
Redactie Bureaus
Redactie
MarketingTribune - BrandingMerkenCommercialsCampagnes
- 2 jan 2017 @ 15:22
- Redactie Bureaus
Specsavers vraagt in een nieuwe commercial opnieuw aandacht voor de aandacht die Specsavers-audiciens voor het gehoor van hun klanten hebben. Met passie als metafoor voor het gehoor laten de hoofdpersonen zien met hoeveel zorg en toewijding zij hiermee omgaan. De campagne is ontwikkeld door reclamebureau BSUR.
De nieuwe tv-commercial is een vervolg op de campagne over favoriete geluiden die Specsavers vorig jaar startte. Hierin stonden de geluiden centraal die we voor geen goud zouden willen missen, zoals de lach van een dierbare. Hiermee toonde Specsavers het belang van goed kunnen horen aan. Nog altijd hebben veel Nederlanders te maken met een gehoorprobleem waardoor zij bijvoorbeeld hun passie niet voor 100% kunnen ervaren.
Gehoor speelt een grote rol bij het ervaren van veel passies. Daarom zoomt Specsavers verder in op de geluiden die een passie maken. De commercial laat een man zien die met de grootste zorg omgaat met zijn oldtimer, en een vrouw die met liefde een kop koffie maakt. Om welke passie het ook gaat, het draait altijd om het genieten van kwaliteit. Dit is een focus waar de audiciens van Specsavers zich in herkennen. Zij behandelen hoorzorg met veel toewijding en streven er elke dag naar om een positieve bijdrage te leveren aan de kwaliteit van leven van hun klanten.
Het is die aandacht voor horen die de audicienketen consumenten wil laten ervaren en delen. In de nieuwe commercial worden consumenten uitgenodigd om de hoortoestellen van Specsavers gratis en vrijblijvend te testen. Specsavers gelooft namelijk dat kwalitatieve hoorzorg én een goed gehoor voor iedereen toegankelijk moet zijn.
Credits
Opdrachtgever: Specsavers (Marko van Dijk, Leonie Hoogendoorn)
Bureau: BSUR
Creatie: Bob Haarmans, Rob Groot
Account: Carla Senf, Claire de Boer
Strategie: Munise Can
Agency producer: Caren van Rooijen
Productiemaatschappij: Czar
Regisseur: Aaron van Valen
Producer: Roos Blank
Offline montage: Wouter @ Schnitt Schneiders
Online: Storm Postproduction
Grading: John Thorborg
Geluid: Audentity
-
Redactie Bureaus
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: Redactie
- Website:http://www.marketingtribune.nl/bureaus/
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
Meest gelezen
Laatste Nieuws
- Landelijke preventiecampagne moet... 28-03-2024
- [branded content] Somnox wil... 28-03-2024
- Swinkels start campagne voor... 28-03-2024
- Glasnost volgt NewsLab op als pr... 28-03-2024
- Shortlist SAN New Kids on the Block... 27-03-2024
- On kiest voor Gardeners27-03-2024
MarketingTribune Events
- 28mrt 2024
Shopping Awards Gala
- 28mei 2024
Retail Media Day
- 13jun 2024
NIMA Marketing Day
- 17sep 2024
CrossBorder Event
- 3okt 2024
CustomerFirst Congres
- 10okt 2024
Shopping Today
- 12nov 2024
Grand Prix Content Marketing