Bavaria kiest voor MEC Wavemaker als global partner voor social media en digitale activaties

Bavaria kiest voor MEC Wavemaker als global partner voor social media en digitale activaties
  • Bureaus
  • 14 feb 2017 @ 23:00
  • Link
  • Redactie Bureaus
    Redactie Bureaus

    Redactie
    MarketingTribune
  • Social mediaMediabureau

Bavaria heeft gekozen voor MEC Wavemaker als global partner op het gebied van social media en digitale activatie voor het portfolio van merken.

Niels Langereis, Head of Wavemaker Nederland: 'We zijn echt gigantisch trots dat Bavaria voor ons en ons internationale netwerk gekozen heeft. Het team bij Bavaria is gefocust op kwaliteit en prestaties die grensoverschrijdend zijn. Bavaria heeft volgens ons, bijvoorbeeld met ‘Welcome to the Family’ een prachtige global creatieve visie voor een van hun merken, waar we graag aan meebouwen. We zijn op dit moment wereldwijd in 15 landen actief en hebben in Amsterdam een centraal Global Solutions team. Zodoende zijn wij nu in een unieke positie om Bavaria vanuit meerdere locaties en landen tegelijk te ondersteunen met digital, creative en social media services.'

Damian Bott, Global Head of Digital Bavaria: 'Voor ons is het belangrijk dat het nieuwe bureau ons in verschillende landen over de wereld kan ondersteunen als een strategische partner die in staat is om de juiste, lokale doorvertaling van onze marketingstrategie te kunnen maken naar Social Media en de digitale kanalen. Wavemaker bleek een partij die de juiste expertise en breedte aan mensen in huis heeft om onze verschillende merken, waaronder Bavaria, Swinckels’ en 8.6) een gezicht te geven. We starten in Europa en het Midden Oosten met Wavemaker.'

www.mecglobal.nl/mecwavemaker
www.bavaria.nl

Redactie Bureaus

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

  • MarketingTribune.nl/bureaus biedt nieuws, achtergronden en analyses over alle actuele ontwikkelingen binnen het reclamevak en de media (off- en online) die daarin worden ontwikkeld.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken