Bob Stehmann vertrekt als marketingdirecteur ASR
- Bureaus
- 9 feb 2017 @ 10:15
- Link
-
Redactie Media
Redactie
MarketingTribune - InnovatieMarketingPersonaliaStrategie
- 9 feb 2017 @ 10:15
- Redactie Media
Bob Stehmann, directeur Marketing en Ditzo verlaat verzekeraar ASR per 1 maart. Hij blijft aan ASR verbonden als extern adviseur om mede vorm te geven aan toekomstige campagnes.
Stehmann is sinds mei 2012 bij ASR verantwoordelijk voor marketing en de online verzekeraar Ditzo. Onder zijn leiding werden onder meer enkele succesvolle campagnes voor ASR, Ditzo en De Amersfoortse gevoerd en werd het vernieuwende crowdfunding-platform Doorgaan.nl gelanceerd. Daarnaast heeft hij in belangrijke mate bijgedragen aan de verdere optimalisatie van de klantbediening van ASR en de groei van Ditzo.
‘Het was een unieke ervaring om bij ASR de vrijheid en ruimte van het bestuur te krijgen om te werken aan de positionering', zegt Stehmann. 'We hebben de afgelopen jaren met onze helpcampagnes laten zien dat een verzekeraar echt een andere rol in de samenleving heeft. We hebben zowel met ASR als met De Amersfoortse en Ditzo laten zien hoe je kunt helpen door te doen. En ik ben trots op de manier waarop Ditzo zich heeft ontwikkeld tot een echte digitale speler voor schade en zorg. Er is nu een volgende fase aangebroken, zowel voor ASR als voor mijzelf. Ik ben blij dat ik de komende tijd nog als adviseur betrokken blijf.’
Marketing ASR anders georganiseerd
Jos Baeten: ‘Bob heeft ons gedurende een belangrijke fase in het bestaan van ASR enorm geholpen. Met de totstandkoming van onze huidige positionering heeft hij een bijdrage geleverd aan wat ASR nu is, en hoe wij ons presenteren. Ik ben blij dat Bob de komende periode nog bij ons betrokken zal zijn.‘
De marketingactiviteiten binnen ASR gaan anders georganiseerd worden. Die activiteiten die rechtstreeks verband houden met de verschillende productlijnen worden daarnaartoe overgebracht en een deel van de marketing wordt ondergebracht in het nieuwe bedrijfsonderdeel Innovatie & Digitaal. Merk, positionering, campagnes, huisstijl en beleid voor klantcommunicatie gaan naar Corporate Communicatie. Voor Ditzo gaat ASR op zoek naar een nieuwe directeur.
Lees ook: MT-interview met Bob Stehmann over 'Sticks-campagne'
-
Redactie Media
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: Redactie
- Website:http://www.marketingtribune.nl/media/
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
Meest gelezen
Laatste Nieuws
- NS laat reizigers aan het woord in... 23-04-2024
- Xelion kiest Fightclub 23-04-2024
- Nieuwe campagne... 23-04-2024
- Shortlisten SAN ABC Accenten 2023... 23-04-2024
- Bar-le-Duc richt nieuwe campagne op... 22-04-2024
- Sunny Cars creërt Sunny Car-figuren 19-04-2024
MarketingTribune Events
- 28mei 2024
Retail Media Day
- 13jun 2024
NIMA Marketing Day
- 17sep 2024
CrossBorder Event
- 3okt 2024
CustomerFirst Congres
- 10okt 2024
Shopping Today
- 12nov 2024
Grand Prix Content Marketing