Dept aan de slag voor Triumph Motorcycles

Dept aan de slag voor Triumph Motorcycles
  • Bureaus
  • 10 feb 2017 @ 09:25
  • Link
  • Redactie Bureaus
    Redactie Bureaus

    Redactie
    MarketingTribune
  • Geen tag

Na een pitch is bureaunetwerk Dept verkozen als strategisch online partner voor het Britse Triumph Motorcycles. De Dept bureaus Building Blocks, TamTam en Expand Online zijn aangesteld om de volledige digitale experience in 55 verschillende landen te ontwikkelen en uit te rollen.

Sinds de productie van haar eerste motorfiets in 1902, is Triumph uitgegroeid tot een icoon in de wereld van de motoren. Internationaal groeit het merk snel waarbij het neerzetten van een best in class digitale presence van groot belang is. De drie Dept bureaus combineren creativity, data en technologie om deze presence stap voor stap wereldwijd neer te zetten.

De samenwerking wordt afgetrapt met de ontwikkeling van een self service omgeving en een overkoepelende strategie op het gebied van zoekmachineoptimalisatie. Tegelijkertijd wordt een omnichannel programma uitgerold om de digitale presence verder te ontwikkelen.

Max Pinas, Creative Director bij TamTam (part of Dept): 'Door het combineren van alle expertise die we als Dept onder één dak hebben, kunnen we de rol van digitaal partner vervullen over alle verschillende expertises heen. We kijken er dan ook naar uit om gezamenlijk aan de slag te gaan.'

Dept heeft 500 medewerkers, 60 miljoen euro omzet en kantoren in Nederland, UK, Duitsland, Spanje en de US.

Redactie Bureaus

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

  • MarketingTribune.nl/bureaus biedt nieuws, achtergronden en analyses over alle actuele ontwikkelingen binnen het reclamevak en de media (off- en online) die daarin worden ontwikkeld.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken