Effie start werving van nieuwe juryleden

Effie start werving van nieuwe juryleden
  • Bureaus
  • 20 feb 2017 @ 19:24
  • Link
  • Redactie Bureaus
    Redactie Bureaus

    Redactie
    MarketingTribune
  • NieuwkomersEffectMarketingAward

Reclameprijs Effieis gestart met de open sollicitatieprocedure voor nieuwe juryleden. Vakgenoten kunnen maximaal drie jaar jureren waardoor de jury’s continu worden ververst. Dit jaar zijn er, verdeeld over de categorieën Gedrag Kort, Gedrag Lang, Maatschappelijk en Merk, zo’n twaalf zetels te vergeven. Kandidaten moeten beschikken over ruime ervaring op het gebied van marketing en communicatie, liefst in een branche die nog niet is vertegenwoordigd. Expertise in online of e-commerce is een pré.

Mary Hoogerbrugge, voorzitter Effie Stuurgroep: 'De Effie is de enige strategieprijs. We zijn dan ook op zoek naar ervaren professionals die een sterke kijk hebben op insights, strategische keuzes en effectiviteit.'

Aanmelden en selectie

Kandidaten kunnen zich tot uiterlijk 24 maart aanmelden door een email met CV en het sollicitatieformulier te sturen naar info@effie.nl. Het sollicitatieformulier is te vinden in de Effie Pressroom en direct te downloaden. De Effie Stuurgroep, met vertegenwoordigers uit de besturen van BVA en VEA, maken de keuze uit de kandidaten en beslissen wie in welke jury’s kunnen plaatsnemen. Selectiecriterium naast ervaring en expertise is dat de organisatie waar een jurylid werkzaam is ook lid is of wordt van BVA of VEA. Dit geldt uiteraard niet voor de juryleden die onafhankelijk zijn.

De prestigieuze Effies van BVA en VEA voor de meest effectieve reclamecampagnes worden dinsdag 31 oktober voor de 33e keer uitgereikt tijdens de achtste editie van ‘24Festival’.

Redactie Bureaus

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

  • MarketingTribune.nl/bureaus biedt nieuws, achtergronden en analyses over alle actuele ontwikkelingen binnen het reclamevak en de media (off- en online) die daarin worden ontwikkeld.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken