Gazelle werkt met drie bureaus van Dept
- Bureaus
- 14 feb 2017 @ 10:59
- Link
-
Redactie MarketingTribune
- DigitaalCampagnesKlantenPitchesSocial media
- 14 feb 2017 @ 10:59
- Redactie MarketingTribune
Gazelle intensiveert de samenwerking met Dept. De fietsfabrikant werkt vanaf heden samen met 3 agencies van het bureaunetwerk aan haar gehele digitale kanaal. Digital agency TamTam verzorgt al een aantal jaar de socials en online campagnes voor Gazelle. Online marketingbureau Expand Online en social agency A Friend of Mine zijn nu ook betrokken bij de samenwerking.
Dit jaar richten Gazelle en Dept zich op het versterken van de online merk- en productbeleving. Met een on- en offline campagne besteedt het merk bijvoorbeeld aandacht aan de elektrische fiets. De website speelt een sleutelrol in de oriëntatiefase van de klant en biedt klanten de mogelijkheid hun nieuwe fiets te leasen of te financieren. Voor aflevering, service en onderhoud kunnen klanten terecht bij gespecialiseerde dealers.
'We hebben in Dept een vooruitstrevende, ervaren partner gevonden die het innovatieve DNA van Gazelle succesvol kan vertalen in een digitale merk-experience', laat Gazelle weten. 'Na de succesvolle samenwerking met TamTam voelt de aansluiting van Expand Online en A Friend of Mine logisch. Alles zit onder één paraplu, waardoor de ambities snel en goed kunnen worden vormgegeven.'
'Vooruitstrevend partnership'
Coen Huijsmans, digitaal strateeg van TamTam: ‘Onze zusterbureaus hebben expertise van social media, campagne-performance, online branding en vindbaarheid. Door intensief met hen samen te werken, halen we meer bezoekers naar de website van Gazelle en vergroten we de impact van hun digitale kanaal.’
TamTam, A Friend of Mine en Expand Online zijn onderdeel van Dept, een internationaal netwerk van leading digital agencies. Vanuit Europa en de US combineren ruim 500 van de beste mensen creativiteit, technologie en data voor digitale oplossingen die merken helpen te groeien en ons leven gemakkelijker maken.
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
Meest gelezen
- Esprix jury bekroont vijfentwintig cases
- AI creëert nieuwe reclamestem voor Aldi
- [Cannes Lions 2024] Nederlandse (en alle andere) juryleden...
- Vriendschap centraal in Koningsdagcommercial Staatsloterij 2024
- Kinesso lanceert Performance Solutions
- branded content Weg met lelijk Laat je raken door Onwijs...
Laatste Nieuws
- Sunny Cars creërt Sunny Car-figuren 19-04-2024
- De marketingtransfers van week 16,... 19-04-2024
- Verzekeraar Zzuper en Indie schudden... 18-04-2024
- OrangeValley, MvH Media, AdResults... 18-04-2024
- [branded content] Crisp wil groter... 18-04-2024
- Flexa Creations zet droomhuis in in... 18-04-2024
MarketingTribune Events
- 28mei 2024
Retail Media Day
- 13jun 2024
NIMA Marketing Day
- 17sep 2024
CrossBorder Event
- 3okt 2024
CustomerFirst Congres
- 10okt 2024
Shopping Today
- 12nov 2024
Grand Prix Content Marketing