Ride wint social account Harley-Davidson

Ride wint social account Harley-Davidson
  • Bureaus
  • 21 feb 2017 @ 10:05
  • Link
  • Redactie Bureaus
    Redactie Bureaus

    Redactie
    MarketingTribune
  • MerkenCampagnesPitchesSocial media

Harley-Davidson Benelux heeft na een pitch het bureau Ride gekozen om te helpen met de social campagnes in 2017. De belangrijkste doelstellingen waar het Amsterdamse bureau op wordt uitgedaagd zijn social engagement en het genereren van proefritten.

Nienke Wynia, digital marketingspecialist van Harley-Davidson: 'Ride kwam niet alleen als creatiefste bureau uit de bus, ook bestaat het team uit een aantal fervente motorrijders. Het is voor ons een grote pré als onze partners het vrije gevoel van motorrijden écht kennen.'

Sander van de Weijer, managing director van Ride, reageert enthousiast op de winst van het account: 'What’s in a name, maar ik denk ook echt dat we een perfecte match zijn met Harley-Davidson. Elke uiting van het merk ziet er prachtig uit. We kunnen niet wachten om ons steentje daaraan bij te dragen.'

Begin februari koos Huawei Nederland ook al voor RIDE als content agency. Daarnaast is het bureau werkzaam voor onder meer Asics, DAS, Ziggo en Menzis.

Redactie Bureaus

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

  • MarketingTribune.nl/bureaus biedt nieuws, achtergronden en analyses over alle actuele ontwikkelingen binnen het reclamevak en de media (off- en online) die daarin worden ontwikkeld.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken