Sandra Swinnen is head of insights bij Burst
- Bureaus
- 1 feb 2017 @ 10:39
- Link
-
Redactie Bureaus
Redactie
MarketingTribune - PersonaliaBig dataStrategie
- 1 feb 2017 @ 10:39
- Redactie Bureaus
Sandra Swinnen bij Burst begonnen als Head of Insights. Ze is verantwoordelijk voor het uitbouwen van de insights-afdeling binnen het digitale bureau. Hiervoor was ze werkzaam voor Deloitte in Sydney.
Als Client Manager en Data Scientist was Swinnen bij Deloitte verantwoordelijk voor verschillende analyse-teams en het ontwikkelen van data-gestuurde oplossingen binnen onder meer telecommunicatie, retail, verzekeraars en de publieke sector. Ze was eerder werkzaam in de analyse-sector bij Acxiom, Oxyma, Vodafone en MarketResponse.
'Klanten willen actionable insights'
'Bij Burst sturen we sterk op data en willen we de analyses niet alleen voor de platforms gebruiken die we voor onze klanten (door)ontwikkelen, maar onze klanten uitgebreider inzicht geven door meerdere databronnen te combineren', zegt Hans Maltha, CEO van Burst. 'De data die wij verzamelen en analyseren moet voor de gehele bedrijfsvoering van onze klanten relevant zijn. Op dit moment passen wij dit toe op een aantal internationale accounts om onze klanten echt actionable insights te geven.'
Effectieve marketingstrategie wordt gedreven door data, aldus Swinnen. 'Hiermee stel je de eindklant centraal. De integratie tussen diverse bronnen van klantgegevens en technologie is hierbij een vereiste. Hierdoor kan je data slim inzetten om je eindgebruikers op een doeltreffende en relevante manier te benaderen, inspelend op continue veranderingen in de markt. Door deze technieken kunnen onze internationale klanten nog beter inspelen op de lokale markten en zo hun marktaandeel vergroten.'
-
Redactie Bureaus
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: Redactie
- Website:http://www.marketingtribune.nl/bureaus/
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
Meest gelezen
Laatste Nieuws
- Landelijke preventiecampagne moet... 28-03-2024
- [branded content] Somnox wil... 28-03-2024
- Swinkels start campagne voor... 28-03-2024
- Glasnost volgt NewsLab op als pr... 28-03-2024
- Shortlist SAN New Kids on the Block... 27-03-2024
- On kiest voor Gardeners27-03-2024
MarketingTribune Events
- 28mei 2024
Retail Media Day
- 13jun 2024
NIMA Marketing Day
- 17sep 2024
CrossBorder Event
- 3okt 2024
CustomerFirst Congres
- 10okt 2024
Shopping Today
- 12nov 2024
Grand Prix Content Marketing