Etcetera maakt internationale 'Jouw tijd'-campagne Thuisbezorgd
- Bureaus
- 15 feb 2017 @ 10:57
- Link
-
Redactie Bureaus
Redactie
MarketingTribune - E-commerceOnline advertisingCampagnesFood
- 15 feb 2017 @ 10:57
- Redactie Bureaus
Takeaway.com, in Nederland beter bekend onder de naam Thuisbezorgd.nl, is gestart met een nieuwe internationale merkcampagne die is ontwikkeld door reclamebureau Etcetera. De focus van de campagne ligt op 'jouw tijd'.
Thuisbezorgd.nl werd in 2000 opgericht door studentondernemer Jitse Groen met 100 gulden startkapitaal. Het eveneens Nederlandse moederbedrijf Takeaway.com verwerkt inmiddels miljoenen bestellingen per maand voor meer dan 30.000 aangesloten restaurants in Europa en ging onlangs naar de beurs.
In de campagne positioneert Takeaway.com zich als dé positieve keuze bij elk moment waarop je als klant 'jouw tijd' belangrijk vindt. Takeaway.com is er voor iedereen, altijd en overal. De campagne koppelt alledaagse momenten aan deze merkgedachte.
Programmatic marketing ingezet
Er wordt gebruik gemaakt van zowel massamedia (TV/OOH) als programmatic marketing (Online Video, Display), waarmee online niet alleen aan conversie maar juist ook aan het merk wordt gebouwd. De campagne start in de 5 kernmarkten van het bedrijf; Duitsland, Polen, Nederland, België en Oostenrijk.
Kees van Dorp (Digital Partner) en Olaf Arkauer (Strategy Partner): 'We zien dat mensen steeds minder lineair tv kijken, maar het toenemende online video kijkgedrag biedt mogelijkheden om getarget een merk te bouwen. Door niet alleen breed maar ook zeer gericht doelgroepen te bereiken kunnen we op het juiste moment inspelen op het juiste inzicht, waardoor we altijd een relevante boodschap kunnen vertellen.'
Imad Qutob, director of Brand Marketing van Takeaway: 'Etcetera heeft een bewezen track record als het gaat om effectiviteit. Zij hebben ons overtuigd met een aanpak waarbij we met een campagne, on- en offline, in alle landen gelijktijdig zowel aan het merk als aan de conversie kunnen bouwen.'
Credits
Klant: Takeaway.com | Bureau: Etcetera | Verantwoordelijk bij klant: Imad Qutob | Digital Partner: Kees van Dorp | Strategy Partner: Olaf Arkauer | Business Director: Martin Stiemer | Lead Producer: Marc Elbers | Creatie: Marius Lichtendahl & Marvin Thé | Designer: Bas Aarse, Lynnet Wams & Offff | Productiemaatschappij: Lukkien | Producers: Suzanne Muijs, Bart Reef en Bouke Lukkien | Regisseur: Tobias Pekelharing | Fotografie: Ron de Wit & Evy Driever | Muziek en geluid: Top Format
-
Redactie Bureaus
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: Redactie
- Website:http://www.marketingtribune.nl/bureaus/
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
Meest gelezen
- Esprix jury bekroont vijfentwintig cases
- branded content Weg met lelijk Laat je raken door Onwijs...
- Verzekeraar Zzuper en Indie schudden AOV-markt op
- [Cannes Lions 2024] Nederlandse (en alle andere) juryleden...
- Kinesso lanceert Performance Solutions
- OrangeValley, MvH Media, AdResults en Increase slaan handen...
Laatste Nieuws
- Medewerkers Arag geven je de... 24-04-2024
- NS laat reizigers aan het woord in... 23-04-2024
- Xelion kiest Fightclub 23-04-2024
- Nieuwe campagne... 23-04-2024
- Shortlisten SAN ABC Accenten 2023... 23-04-2024
- Bar-le-Duc richt nieuwe campagne op... 22-04-2024
MarketingTribune Events
- 28mei 2024
Retail Media Day
- 13jun 2024
NIMA Marketing Day
- 17sep 2024
CrossBorder Event
- 3okt 2024
CustomerFirst Congres
- 10okt 2024
Shopping Today
- 12nov 2024
Grand Prix Content Marketing