Yakult kiest reclamebureau One Shoe

Yakult kiest reclamebureau One Shoe
  • Bureaus
  • 8 feb 2017 @ 12:09
  • Link
  • Redactie Bureaus
    Redactie Bureaus

    Redactie
    MarketingTribune
  • MerkenWebsiteKlanten

Het bekende probiotische drankje Yakult heeft reclame- en internetbureau One Shoe in de arm genomen voor het optimaliseren van het online platform van het merk.

Yakult, producent van de beroemde gefermenteerde probiotische melkdrank, biedt via zijn Europese websites productinformatie en bedrijfsinformatie. Ieder flesje Yakult bevat ten minste 6,5 miljard Lactobacillus casei Shirota-bacteriën. One Shoe zal het Yakult-webplatform verder optimaliseren en doorontwikkelen. Michel van Velde, CEO van One Shoe: 'We zetten graag onze kennis en kunde in om de doorontwikkeling van Yakult online te verzorgen.'

One Shoe is een reclame- en internetbureau uit Utrecht met een mix van strategie, creatie, reclame en development. Het bureau combineert denkkracht met creativiteit en het daadwerkelijk bouwen van campagnes, platformen en toepassingen. Met al deze disciplines onder één dak realiseert One Shoe dagelijks high-end projecten voor merken als DHL, E.ON, ING, Veilig Verkeer Nederland en Kinepolis.

Redactie Bureaus

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

  • MarketingTribune.nl/bureaus biedt nieuws, achtergronden en analyses over alle actuele ontwikkelingen binnen het reclamevak en de media (off- en online) die daarin worden ontwikkeld.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken