Abovo Media werkt voor BBQ-specialist Weber
- Bureaus
- 15 mrt 2017 @ 10:48
- Link
-
Redactie Bureaus
Redactie
MarketingTribune - StrategieMediabureauKlanten
- 15 mrt 2017 @ 10:48
- Redactie Bureaus
BBQ-specialist Weber kiest Abovo Media voor zijn voorjaarscampagnes. De eerste campagne betreft de introductie van Webers paradepaardje Genesis II, later in het seizoen verzorgt Abovo een tweede, verrassende campagne én ondersteunt het mediabureau bij de opening van de allereerste Weber Original Store in Nederland.
Voor managing director Benelux Dolf Blomhert viel de keuze op Abovo, vanwege de prijsfactor en het vermogen creatief mee te denken. ‘Voor ons zijn de voorjaarsmaanden de belangrijkste maanden van het jaar. Dat betekent dat onze campagne spot on moet zijn. Zeker omdat wij dit seizoen de tweede generatie van ons topproduct Genesis introduceren, een vernieuwde en verbeterde versie van onze state of the art gasbarbecue.’
Twee campagnes
Remko Poggenklaas, commercieel directeur van Abovo: ‘Wij beginnen met een campagne gericht op outdoor, tv en online, om Genesis II onder de aandacht te brengen. Daarna start een merkcampagne, flexibel en creatief, met een verrassende insteek. Voor dit deel van de campagne gaan wij gebruik maken van radio en outdoormedia.’
Abovo Media is een snel groeiende onafhankelijke media-adviesbureau. Er werken ruim honderd professionals. Met een eigen kijk op media levert het full-service bureau strategische en crossmediale oplossingen aan bedrijven die een mediavraagstuk hebben. Abovo Media werkt onder andere voor Corendon, HG, Primera, Halfords, Koopjedeal, MediaBookers, Basic-Fit en ROC van Amsterdam.
-
Redactie Bureaus
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: Redactie
- Website:http://www.marketingtribune.nl/bureaus/
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
Meest gelezen
Laatste Nieuws
- Landelijke preventiecampagne moet... 28-03-2024
- [branded content] Somnox wil... 28-03-2024
- Swinkels start campagne voor... 28-03-2024
- Glasnost volgt NewsLab op als pr... 28-03-2024
- Shortlist SAN New Kids on the Block... 27-03-2024
- On kiest voor Gardeners27-03-2024
MarketingTribune Events
- 28mei 2024
Retail Media Day
- 13jun 2024
NIMA Marketing Day
- 17sep 2024
CrossBorder Event
- 3okt 2024
CustomerFirst Congres
- 10okt 2024
Shopping Today
- 12nov 2024
Grand Prix Content Marketing