Gijs de Beus strategy director bij Lemon Scented Tea

Gijs de Beus strategy director bij Lemon Scented Tea
  • Bureaus
  • 23 mrt 2017 @ 10:35
  • Link
  • Redactie Bureaus
    Redactie Bureaus

    Redactie
    MarketingTribune
  • PersonaliaStrategieReclame

Lemon Scented Tea heeft Gijs de Beus als Strategy Director aangetrokken. Hij was hiervoor werkzaam als head of strategy bij Havas Media. Daarvoor werkte hij bij onder meer Innate Motion, VODW en FHV BBDO.

'Gijs heeft de unieke combinatie van uitgebreide ervaring in merkstrategie en kennis van het veranderd medialandschap en mediagebruik', zegt Gijsbregt Vijn, managing director van Lemon Scented Tea. 'Dat is voor de fase waarin wij als bureau zitten ideaal.'

'Als creative agency is LST naar eigen zeggen steeds meer bezig om vanuit een centrale verhaallijn vele verschillende subverhaallijnen te ontwikkelen en te verspreiden. Vijn: 'Dat vraagt om continue bijsturing en een sterke integratie tussen creatie, media en data. Met Gijs’ media achtergrond kunnen we voor onze klanten optimaal gebruik maken van de kansen die binnen dit nieuwe speelveld ontstaan.'

Redactie Bureaus

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

  • MarketingTribune.nl/bureaus biedt nieuws, achtergronden en analyses over alle actuele ontwikkelingen binnen het reclamevak en de media (off- en online) die daarin worden ontwikkeld.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken