Body & Fit kiest voor The Online Company

Body & Fit kiest voor The Online Company
  • Bureaus
  • 29 mrt 2017 @ 10:33
  • Link
  • Redactie MarketingTribune
    Redactie MarketingTribune


  • E-commerceStrategieWebwinkelPitchesFood

Body & Fit heeft na een pitch met meerdere bureaus gekozen voor The Online Company om de webshop te ondersteunen met de uitrol in België, Duitsland en Frankrijk. Tevens is het bereiken van nieuwe doelgroepen in Nederland onderdeel van de doelstellingen in de samenwerking.

Webwinkel Body & Fit, recent overgenomen door Glanbia, is al jarenlang werkzaam op het gebied van sportvoeding, voedingssupplementen en dieetproducten. Door het grote succes dat het bedrijf in de afgelopen jaren geboekt heeft, ligt de ambitie er om de buitenlandse markt te betreden.

René Smeding, CMO van Body & Fit: 'Wij zochten een digitaal bureau met ervaring en professionaliteit. The Online Company heeft bewezen de juiste partner te zijn om, samen met ons, onze ambities te realiseren.' 

Performance-gedreven beloningsstructuur

Boudewijn van Ewijk, CTO van The Online Company: 'Onze uitgebreide kennis van Adform is de basis van de samenwerking. We zijn erg gedreven om onze kennis te gebruiken om Body & Fit zo goed mogelijk te ondersteunen in het realiseren van de doelstellingen. Gezien de performance-gedrevenheid van de samenwerking hebben we een beloningsstructuur opgezet waarbij het behalen van de doelstellingen van Body & Fit effect heeft op onze beloningsstructuur. We hebben er veel vertrouwen in en zien uit naar een succesvolle samenwerking.'


Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

  • MarketingTribune.nl/bureaus biedt nieuws, achtergronden en analyses over alle actuele ontwikkelingen binnen het reclamevak en de media (off- en online) die daarin worden ontwikkeld.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken