Hartstiching en Kingsday lanceren oplossingsgerichte campagne
- Bureaus
- 24 mrt 2017 @ 10:10
- Link
-
Redactie Bureaus
Redactie
MarketingTribune - Commercials
- 24 mrt 2017 @ 10:10
- Redactie Bureaus
Met een nieuwe campagne en aangescherpte strategie slaat de Hartstichting een andere weg in. Niet de ernst en urgentie van hart- en vaatziekten staan nog langer centraal, maar de concrete oplossingen waaraan de Hartstichting werkt om harten sterk te houden. Kingsday ontwikkelde samen met de Hartstichting een nieuwe strategie waarin concrete oplossingen op een meeslepende manier worden gepresenteerd.
Hartstichting wil laten zien dat iets kleins een heel groot verschil kan maken door een key element van een oplossing uit te vergroten. In het geval van de eerste uiting van deze campagne, een klein druppeltje bloed. Er wordt ingezoomt op de wonderlijke schoonheid van een vallende druppel en op het ontrafelen van het waardevolle geheim dat deze druppel bevat: welk risico je loopt op een hartinfarct. Ze zien de gedrevenheid van de onderzoekster en voelen waarom we als kijker een bijdrage moeten leveren.
Caroline Wink, merk- en communicatie strateeg, Hartstichting: 'Ik ben er trots op dat we een strategie hebben gekozen waarin oplossingen centraal staan, waarin we met een positieve blik naar de toekomst kijken. Het hart is de motor van het leven. We doen ontzettend veel om de harten van mensen sterk te houden en weer sterk te maken. We hopen dat mensen hierdoor gestimuleerd en gemotiveerd raken om ook een bijdrage te leveren aan de strijd tegen hart- en vaatziekten.'
Sicco Beerda, creatief eindeverantwoordelijke bij Kingsday: 'De eerste uiting is visuele poëzie, zo mooi. We zijn erin geslaagd een heel ingewikkeld verhaal, eenvoudig te houden. En een hele rationele oplossing, toch emotioneel te laden. Een groot compliment ook voor regisseur Eché Janga van CZAR jr. en de 3D tovenaars van The Ambasadors.'
-
Redactie Bureaus
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: Redactie
- Website:http://www.marketingtribune.nl/bureaus/
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
Meest gelezen
- Ruikt ‘t naar McDonald’s? Dat is hun nieuwe billboard
- Esprix jury bekroont vijfentwintig cases
- AI creëert nieuwe reclamestem voor Aldi
- [Cannes Lions 2024] Nederlandse (en alle andere) juryleden...
- Odido Business wil met B2B-campagne grote én kleine...
- ProRail kiest MediaMonks voor arbeidsmarktcommunicatie
Laatste Nieuws
- Nederlandse handelsmissie aan de bar... 17-04-2024
- Bifi terug op TV met campagne... 16-04-2024
- Moco Museum ook in Londen, Fitzroy... 16-04-2024
- Finalisten van de Dutch Creativity... 15-04-2024
- Smyle-billboard door 135 000 stappen... 12-04-2024
- [Cannes Lions 2024] Nederlandse (en... 12-04-2024
MarketingTribune Events
- 28mei 2024
Retail Media Day
- 13jun 2024
NIMA Marketing Day
- 17sep 2024
CrossBorder Event
- 3okt 2024
CustomerFirst Congres
- 10okt 2024
Shopping Today
- 12nov 2024
Grand Prix Content Marketing