MediaMarkt kiest voor Mindshare
- Bureaus
- 10 mrt 2017 @ 11:42
- Link
-
Redactie Media
Redactie
MarketingTribune - MediastrategiePitchesMediabureau
- 10 mrt 2017 @ 11:42
- Redactie Media
MediaMarkt heeft na een uitgebreide bureau-oriëntatie gekozen om Mindshare aan te stellen als mediabureau voor strategie, planning en inkoop. MediaMarkt was al klant bij Mindshare en kiest er nu voor om ook de digitale business onder te brengen. Het mediabureau zal hier met Blue Mango uit Eindhoven vorm aan geven.
Ruud de Langen, CEO van Mindshare: 'We zijn erg blij met de keuze van MediaMarkt. We worden nu in staat gesteld om als echte business partner samen met de collega’s in Eindhoven een volledig geïntegreerde aanpak van middelen te realiseren.'
Dennis Hooijmans, COO van MediaMarkt: 'We zijn op zoek gegaan naar één partner om onze offline én online media nog beter op elkaar af te stemmen. Daarnaast willen we het bereik van onze eigen platformen nog nadrukkelijker inzetten. Met Mindshare en Blue Mango hebben we de juiste partner gekozen om deze stap te zetten.'
-
Redactie Media
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: Redactie
- Website:http://www.marketingtribune.nl/media/
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
Meest gelezen
Laatste Nieuws
- Landelijke preventiecampagne moet... 28-03-2024
- [branded content] Somnox wil... 28-03-2024
- Swinkels start campagne voor... 28-03-2024
- Glasnost volgt NewsLab op als pr... 28-03-2024
- Shortlist SAN New Kids on the Block... 27-03-2024
- On kiest voor Gardeners27-03-2024
MarketingTribune Events
- 28mei 2024
Retail Media Day
- 13jun 2024
NIMA Marketing Day
- 17sep 2024
CrossBorder Event
- 3okt 2024
CustomerFirst Congres
- 10okt 2024
Shopping Today
- 12nov 2024
Grand Prix Content Marketing