MediaScience lanceert internationale tulpencampagne
- Bureaus
- 31 mrt 2017 @ 08:57
- Link
-
Redactie Bureaus
Redactie
MarketingTribune - Big data
- 31 mrt 2017 @ 08:57
- Redactie Bureaus
MediaScience lanceert in samenwerking met Tulpen Promotie Nederland en Royal FloraHolland, een internationale campagne om de echte Hollandse tulpen te promoten. Duitsland is het eerste land waar een testcampagne wordt uitgerold, waarin micro-targeting een cruciale rol speelt.
Tulpen door de brievenbus
Via social media worden Duitsers geactiveerd om de echte Hollandse tulpen in huis te halen via het platform Ich Liebe Tulpen: ichliebetulpen.de/tulpenbox. Deze tulpen worden verzonden via BloomPost: een innovatieve manier van verpakken waardoor de tulpen vers - en met 9 dagen houdbaarheidsgarantie - worden bezorgd. En gewoon door de brievenbus passen.
Micro-targeting
Om in een enorme Duitse markt de doelgroep heel gericht te bereiken en te raken is MediaScience een samenwerking aangegaan met My Social Database. Hierdoor is er een continue analyse mogelijk van gedrags-, intent- en profieldata, zodat binnen deze campagne micro-targeting toegepast kan worden. Waardoor alleen een geïnteresseerde doelgroep bereikt wordt en de campagne zo effectief mogelijk kan worden ingezet.
Credits
Bureau: MediaScience | Partners: Tulpen Promotie Nederland, Royal FloraHolland, BloomPost, Euroflorist, NBTC Holland Marketing, Noordwijk Marketing, Keukenhof en NOVASOL.
-
Redactie Bureaus
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: Redactie
- Website:http://www.marketingtribune.nl/bureaus/
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
Meest gelezen
Laatste Nieuws
- Swinkels start campagne voor... 28-03-2024
- Glasnost volgt NewsLab op als pr... 28-03-2024
- Shortlist SAN New Kids on the Block... 27-03-2024
- On kiest voor Gardeners27-03-2024
- Warc Effective 100 2024:... 26-03-2024
- Chocomel aast op samenwerking met Hak25-03-2024
MarketingTribune Events
- 28mrt 2024
Shopping Awards Gala
- 28mei 2024
Retail Media Day
- 13jun 2024
NIMA Marketing Day
- 17sep 2024
CrossBorder Event
- 3okt 2024
CustomerFirst Congres
- 10okt 2024
Shopping Today
- 12nov 2024
Grand Prix Content Marketing