Novel ontwikkelt campagne Strijkkwartet Biënnale
- Bureaus
- 13 mrt 2017 @ 10:46
- Link
-
Redactie Bureaus
Redactie
MarketingTribune - MuziekCampagnesKlantenKunst & Cultuur
- 13 mrt 2017 @ 10:46
- Redactie Bureaus
Novel Creative Consultancy heeft de campagne ontwikkeld voor de Strijkkwartet Biënnale Amsterdam, het eerste grootschalige strijkkwartetfestival ter wereld. Dit internationale festival vindt van 27 januari tot 3 februari 2018 plaats in het Muziekgebouw aan ‘t IJ. De campagne en de visuele identiteit door Studio Farn zijn gebaseerd op de door Novel ontwikkelde merk- en communicatiestrategie.
Yasmin Hilberdink, artistiek directeur van de Strijkkwartet Biënnale Amsterdam: ‘Het strijkkwartet is de poëzie onder de kamermuziek, gespeeld door een ensemble van twee violisten, een altviolist en een cellist – een orkest in het klein. Samen met Novel en Studio Farn voeren we een campagne waarin de waarden van het genre - excellentie, vakmanschap en intimiteit - en het vooruitstrevende karakter van het festival samensmelten in de expressieve en herkenbare musicerende handen. We hopen zowel liefhebbers als ontdekkers van het strijkkwartet aan te spreken, in Nederland en wereldwijd.'
Maurice Seleky, partner bij Novel: ‘Zowel strategisch als creatief was het heel interessant om een merk te mogen ontwikkelen voor een nieuw internationaal festival als de Strijkkwartet Biënnale Amsterdam. Zeker omdat we het festival op een voor de klassieke muziekwereld vooruitstrevende manier willen positioneren. Dit past inhoudelijk ook bij het festival dat naast wereldtop ook een podium biedt aan jong talent.'
-
Redactie Bureaus
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: Redactie
- Website:http://www.marketingtribune.nl/bureaus/
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
Meest gelezen
Laatste Nieuws
- Landelijke preventiecampagne moet... 28-03-2024
- [branded content] Somnox wil... 28-03-2024
- Swinkels start campagne voor... 28-03-2024
- Glasnost volgt NewsLab op als pr... 28-03-2024
- Shortlist SAN New Kids on the Block... 27-03-2024
- On kiest voor Gardeners27-03-2024
MarketingTribune Events
- 28mei 2024
Retail Media Day
- 13jun 2024
NIMA Marketing Day
- 17sep 2024
CrossBorder Event
- 3okt 2024
CustomerFirst Congres
- 10okt 2024
Shopping Today
- 12nov 2024
Grand Prix Content Marketing