Open Universiteit kiest voor l'eau

Open Universiteit kiest voor l'eau
  • Bureaus
  • 31 mrt 2017 @ 13:40
  • Link
  • Redactie Bureaus
    Redactie Bureaus

    Redactie
    MarketingTribune
  • Communicatie

L’eau verwelkomt Open Universiteit (OU) als nieuwe klant. OU bezet momenteel de hoogste score in de lijst van beste universiteiten in de Keuzegids Masters 2017, maar geniet een relatief lage naamsbekendheid en er zit een kloof tussen identiteit en imago. L'eau mag daar verandering in gaan brengen.

Marco Koolen, manager markt- en studentcommunicatie OU: 'Ondanks onze toppositie lopen we op dit moment tegen een aantal uitdagingen aan. De naamsbekendheid binnen de belangrijkste doelgroepen is nog relatief laag, en er zit een kloof tussen identiteit en imago. Kortom, er liggen daardoor nog diverse onbenutte kansen voor OU.'

Koolen: 'In de gesprekken die we daarover met l’eau gevoerd hebben, zaten we snel op dezelfde golflengte qua visie en aanpak. Voor ons reden om samen met l’eau de komende jaren te bouwen aan een zichtbaarder en scherper gepositioneerde OU.'

Olaf Cox, managing partner l’eau: 'Open Universiteit heeft alles in zich om een sterk merk te zijn. En zich als zodanig te profileren. Die toppositie komt immers niet zomaar uit de lucht vallen. Een sterk vertrekpunt om op door te pakken. Met een nieuwe campagne, waaraan we de komende maanden hard gaan werken.'

L’eau werkt al voor crossmediale klanten als SURFnet, Yarden, KWF Kankerbestrijding, Avans Hogeschool, Eneco en Leger des Heils.

Redactie Bureaus

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

  • MarketingTribune.nl/bureaus biedt nieuws, achtergronden en analyses over alle actuele ontwikkelingen binnen het reclamevak en de media (off- en online) die daarin worden ontwikkeld.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken