Roedoe, Jabbour en Marissen naar Fitzroy

Roedoe, Jabbour en Marissen naar Fitzroy
  • Bureaus
  • 22 mrt 2017 @ 09:49
  • Link
  • Redactie Bureaus
    Redactie Bureaus

    Redactie
    MarketingTribune
  • StrategieCreatiePersonaliaReclame

Het Amsterdamse bureau Fitzroy heeft een nieuwe, ervaren strategy director aangenomen: Mitch Roedoe. Hij heeft zowel aan klant- als bureauzijde gewerkt voor onder meer Nike, Bugaboo, 72andSunny en Sid Lee. Roedoe is afkomstig van Isobar waar hij onderdeel was van het MT en eindverantwoordelijk voor merken als Foot Locker, Opel, Zonnatura en PostNL.

Naast Roedoe (links op foto) heeft Fitzroy zich ook versterkt met een derde creatief team: de Amerikaanse Alexis Jabbour en Bert Marissen. Ze zijn afkomstig van Achtung McGarryBowen, waar zij werkten op Volkswagen, Philips, Vodafone, Adobe, FunX en Eneco. Afgelopen jaar wonnen Jabbour en Marissen verschillende reclameprijzen, waaronder goud bij ADCN voor de Volkswagen Stroller.

Fitzroy werkt voor onder meer Grolsch, Zilveren Kruis, Knab, Doritos, Qurrent en Naturalis. En kreeg in 2017 al 4 nieuwe klanten erbij: het FD, Naturo Pet food, Quaker Wesa en deze week wordt nog een nieuwe klant aangekondigd.

Redactie Bureaus

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

  • MarketingTribune.nl/bureaus biedt nieuws, achtergronden en analyses over alle actuele ontwikkelingen binnen het reclamevak en de media (off- en online) die daarin worden ontwikkeld.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken