Arla Duitsland kiest Nederlands bureau MajorTom

Arla Duitsland kiest Nederlands bureau MajorTom
  • Bureaus
  • 24 apr 2017 @ 10:53
  • Link
  • Redactie Bureaus
    Redactie Bureaus

    Redactie
    MarketingTribune
  • DigitaalFoodPitches

Arla Foods GmbH heeft het Amsterdamse MajorTom gevraagd het Arla merk meer impact te geven met digital, in een zeer gefragmenteerde Duitse zuivelmarkt.

Het bureau ontwikkelde al een brandstory en strategie hoe alle productmerken binnen zuivel kunnen opbouwen naar een sterk Arla ‘umbrella brand positioning’, met alle digitale kanalen. Voor de aanpak voor Arla Foods Duitsland put MajorTom uit ervaringen met werk dat eerder is uitgevoerd voor Nestlé’s Tivall Europe in vier landen, Danone en John West.

MajorTom is opgericht door Jerry van den Broeke en Esther Verkaaik. Na de verkoop van hun content agency Daybreak aan de Etcetera groep eind 2015 pakken zij het zelfstandig ondernemerschap weer op.

Redactie Bureaus

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

  • MarketingTribune.nl/bureaus biedt nieuws, achtergronden en analyses over alle actuele ontwikkelingen binnen het reclamevak en de media (off- en online) die daarin worden ontwikkeld.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken