Derk van Beek verruilt Fitzroy voor Indie
- Bureaus
- 5 apr 2017 @ 07:00
- Link
-
Redactie Bureaus
Redactie
MarketingTribune - StrategiePersonaliaReclame
- 5 apr 2017 @ 07:00
- Redactie Bureaus
Derk van Beek is gestart als strategy director bij Indie Amsterdam. Hij treedt bovendien toe tot het managementteam. Van Beek zal hij verantwoordelijk zijn voor strategie op alle klanten van het bureau.
Van Beek is afkomstig van Fitzroy waar hij onder andere werkte voor PepsiCo, Grolsch, Zilveren Kruis Achmea en Oikocredit. Daarvoor zat hij bij FHV BBDO, waar hij samen met de huidige creative directors Emilio de Haan en Rogier de Bruin en account director Niels Heimens van Indie verantwoordelijk was voor het veelbekroonde werk op Hi.
Chris Vannitsem, managing director Indie: 'Met de komst van Derk voegen we niet alleen heel veel strategische kennis toe aan ons bureau, maar vooral enthousiasme en drive om Indie verder uit te bouwen tot een van de meeste toonaangevende bureaus van Nederland.'
'Indie is een van de meest uitgesproken bureaus van Nederland', zegt Van Beek. 'Een mooie uitdaging om daar nog meer waarde aan toe te voegen.'
-
Redactie Bureaus
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: Redactie
- Website:http://www.marketingtribune.nl/bureaus/
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
Meest gelezen
Laatste Nieuws
- De marketingtransfers van week 13,... 29-03-2024
- Landelijke preventiecampagne moet... 28-03-2024
- [branded content] Somnox wil... 28-03-2024
- Swinkels start campagne voor... 28-03-2024
- Glasnost volgt NewsLab op als pr... 28-03-2024
- Shortlist SAN New Kids on the Block... 27-03-2024
MarketingTribune Events
- 28mei 2024
Retail Media Day
- 13jun 2024
NIMA Marketing Day
- 17sep 2024
CrossBorder Event
- 3okt 2024
CustomerFirst Congres
- 10okt 2024
Shopping Today
- 12nov 2024
Grand Prix Content Marketing