JWT Amsterdam partner van Microsoft Nederland

JWT Amsterdam partner van Microsoft Nederland
  • Bureaus
  • 14 apr 2017 @ 13:59
  • Link
  • Redactie Bureaus
    Redactie Bureaus

    Redactie
    MarketingTribune
  • PartnershipStrategieMicrosoft

JWT Amsterdam gaat samen met technologie-gigant Microsoft digitale transformatie-trajecten tot leven brengen voor klanten van beide organisaties. De samenwerking komt voort uit het The Next Rembrandt-project waarbij Microsoft data-partner was.

Bas Korsten, Creative Partner JWT Amsterdam: 'We zijn heel blij om te zien dat de nauwe samenwerking die we hadden met Microsoft Nederland op het Next Rembrandt project zich ontwikkeld heeft tot iets nog groters en fundamentelers. Microsoft loopt wereldwijd voorop als het gaat om technologie relevant maken voor mensen. Deze samenwerking maakt dat wij als bureau ook aan de voorkant van deze ontwikkelingen komen te zitten. En daar gaan al onze klanten van profiteren.'

Cara Antoine, Chief Marketing & Operations Officer Microsoft Netherlands: 'At Microsoft Netherlands, we are accelerating the pace of Digital Transformation for our customers and partners as well as for our own organisation, and in doing so, we are exposing local innovation, creative thinking, and modern marketing excellence. This strategy depends on close partnerships with our ecosystem to create a culture of learning and inspiring one another through our collective pursuit of success. Our partnership with J. Walter Thompson, which we continue to evolve following the successful Next Rembrandt collaboration, is a beautiful example of how we can leverage each other’s talents and skills and create great solutions together. Microsoft technology and innovation combined with the creativity and insights of J. Walter Thompson provide the stories that help advance our understanding and progress of digital transformation across the Netherlands.'

Emmanuel Flores, Innovation Director JWT Amsterdam: 'In our modern world filled with emerging technologies, companies must innovate in order to stay relevant. Our own journey to reinventing ourselves started by putting innovation at the heart of the agency. But no successful journey is a lonely one. Teaming up with a company like Microsoft, which impacts the everyday life of millions of most people in the world, is a great opportunity to explore new territories in the use of creative data, digital communication and technology.'

 

Redactie Bureaus

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

  • MarketingTribune.nl/bureaus biedt nieuws, achtergronden en analyses over alle actuele ontwikkelingen binnen het reclamevak en de media (off- en online) die daarin worden ontwikkeld.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken