Kingsday maakt vervolgcampagne met Max Verstappen voor Exact

Kingsday maakt vervolgcampagne met Max Verstappen voor Exact
  • Bureaus
  • 28 apr 2017 @ 14:34
  • Link
  • Redactie Bureaus
    Redactie Bureaus

    Redactie
    MarketingTribune
  • Commercials

Wat hebben Max Verstappen en zijn sponsor Exact gemeen? Ze hebben allebei een aangeboren nieuwsgierigheid naar de laatste technologie. Want alleen door open te staan voor nieuwe mogelijkheden, kun je jezelf en je onderneming verbeteren. Be Tech Curious noemt Exact dat.

In de films ontdekt Max Verstappen telkens een nieuwe innovatie die verstopt zit onder een rode doos. Zo vindt hij deze keer een paar robotarmen die hij als een soort rugzak op z'n rug bevestigt. Onder de andere doos ontmoet hij een kleine robot die het gezicht van Max aanneemt. En wat blijkt de ultieme droom van zulke robots? Juist, een selfie met Max.

Of deze tech-gadgets wel echt bestaan, laat Joost Niepoth, Director Brand Communications bij Exact, liever in het midden: 'We maken mensen nieuwsgierig. Zelfs Max Verstappen. Want nieuwsgierigheid is waar innovatie begint.'

Overigens is Max nog lang niet uitgetest.

Naast deze twee innovaties doken er eerder al video's op waarin Max andere technologische hoogstandjes beproeft. Zo is er een video van Max met een thee zettende drone en één met een holografische laptop. Allemaal het werk van Kingsday in samenwerking met Ambassadors.

Credits

Klant: Exact | Bureau: Kingsday | Regisseur: Vincent Lammers | Post Productie: Ambassadors

Redactie Bureaus

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

  • MarketingTribune.nl/bureaus biedt nieuws, achtergronden en analyses over alle actuele ontwikkelingen binnen het reclamevak en de media (off- en online) die daarin worden ontwikkeld.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken