Kingsday maakt vervolgcampagne met Max Verstappen voor Exact
- Bureaus
- 28 apr 2017 @ 14:34
- Link
-
Redactie Bureaus
Redactie
MarketingTribune - Commercials
- 28 apr 2017 @ 14:34
- Redactie Bureaus
Wat hebben Max Verstappen en zijn sponsor Exact gemeen? Ze hebben allebei een aangeboren nieuwsgierigheid naar de laatste technologie. Want alleen door open te staan voor nieuwe mogelijkheden, kun je jezelf en je onderneming verbeteren. Be Tech Curious noemt Exact dat.
In de films ontdekt Max Verstappen telkens een nieuwe innovatie die verstopt zit onder een rode doos. Zo vindt hij deze keer een paar robotarmen die hij als een soort rugzak op z'n rug bevestigt. Onder de andere doos ontmoet hij een kleine robot die het gezicht van Max aanneemt. En wat blijkt de ultieme droom van zulke robots? Juist, een selfie met Max.
Of deze tech-gadgets wel echt bestaan, laat Joost Niepoth, Director Brand Communications bij Exact, liever in het midden: 'We maken mensen nieuwsgierig. Zelfs Max Verstappen. Want nieuwsgierigheid is waar innovatie begint.'
Overigens is Max nog lang niet uitgetest.
Naast deze twee innovaties doken er eerder al video's op waarin Max andere technologische hoogstandjes beproeft. Zo is er een video van Max met een thee zettende drone en één met een holografische laptop. Allemaal het werk van Kingsday in samenwerking met Ambassadors.
Credits
Klant: Exact | Bureau: Kingsday | Regisseur: Vincent Lammers | Post Productie: Ambassadors
-
Redactie Bureaus
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: Redactie
- Website:http://www.marketingtribune.nl/bureaus/
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
Meest gelezen
- Esprix jury bekroont vijfentwintig cases
- AI creëert nieuwe reclamestem voor Aldi
- [Cannes Lions 2024] Nederlandse (en alle andere) juryleden...
- Vriendschap centraal in Koningsdagcommercial Staatsloterij 2024
- branded content Weg met lelijk Laat je raken door Onwijs...
- Kinesso lanceert Performance Solutions
Laatste Nieuws
- Sunny Cars creërt Sunny Car-figuren 19-04-2024
- De marketingtransfers van week 16,... 19-04-2024
- Verzekeraar Zzuper en Indie schudden... 18-04-2024
- OrangeValley, MvH Media, AdResults... 18-04-2024
- [branded content] Crisp wil groter... 18-04-2024
- Flexa Creations zet droomhuis in in... 18-04-2024
MarketingTribune Events
- 28mei 2024
Retail Media Day
- 13jun 2024
NIMA Marketing Day
- 17sep 2024
CrossBorder Event
- 3okt 2024
CustomerFirst Congres
- 10okt 2024
Shopping Today
- 12nov 2024
Grand Prix Content Marketing