The Oddshop maakt introductiecampagne Bright Pensioen
- Bureaus
- 5 apr 2017 @ 12:19
- Link
-
Redactie Bureaus
Redactie
MarketingTribune - ZakelijkMarketingCommercialsCampagnes
- 5 apr 2017 @ 12:19
- Redactie Bureaus
BrightPensioen is gestart met een introductiecampagne, ontwikkeld door reclamebureau The Oddshop. Onder de titel ‘De toekomst is Bright’ presenteert de jonge pensioenspeler drie gestileerde commercials die de belangrijkste USP’s van het merk toelichten.
‘Pensioenen zijn een 'low interest'-product, waarvan maar weinig mensen echt het fijne weten. We moesten dus heel helder zijn over de manier waarop Bright zich weet te onderscheiden', zegt Marten Meijboom, copywriter bij The Oddshop.
BrightPensioen is een nieuwe speler op de pensioenmarkt die zich richt op ZZP’ers, DGA’s en iedereen die graag zelf (extra) pensioen op wil bouwen, maar dit niet collectief kan of wil. Bright neemt hierbij het bestaande business model flink op de schop.
Vast bedrag versus vast percentage
Sjaak Zonneveld, commercieel directeur BrightPensioen: ‘Bij andere aanbieders betaal je een percentage over je vermogen als vergoeding. Dus naarmate dat vermogen groeit, ga je steeds meer betalen. Voor exact dezelfde dienstverlening! Bij Bright hanteren we een vast lidmaatschapsbedrag waardoor je als klant veel meer pensioen overhoudt.’
Zonneveld vervolgt: ‘Als je pensioenuitvoerder jouw geld in wapens belegt heb jij daar doodleuk niks over te zeggen. BrightPensioen belegt uitsluitend duurzaam en elke deelnemer is tevens mede-eigenaar. Zo bepalen we samen de koers en verdelen we samen de winst. Dat is volgens ons het pensioen van de toekomst.’
Later deze maand zal ook het online gedeelte van de campagne live gaan.
Credits
Klant: BrightPensioen | Bureau: The Oddshop | Eindverantwoordelijk bij klant: Karin Jakobsen, Sjaak Zonneveld, Federica Foroni Lo Faro | Account: Oscar Hamming, Orfee Goedkoop | Creatie: Marten Meijboom, Joost van der Schoot | Creatieve Directie: Niels de Wit, Robert van der Lans | Productie: Re:Branded, The Oddshop | Line productie: The Martini Shot | Regisseur: Daan Hocks | DOP: Gabor Deak | Sound: Jeroen Gessels, Lab3
-
Redactie Bureaus
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: Redactie
- Website:http://www.marketingtribune.nl/bureaus/
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
Meest gelezen
Laatste Nieuws
- De marketingtransfers van week 13,... 29-03-2024
- Landelijke preventiecampagne moet... 28-03-2024
- [branded content] Somnox wil... 28-03-2024
- Swinkels start campagne voor... 28-03-2024
- Glasnost volgt NewsLab op als pr... 28-03-2024
- Shortlist SAN New Kids on the Block... 27-03-2024
MarketingTribune Events
- 28mei 2024
Retail Media Day
- 13jun 2024
NIMA Marketing Day
- 17sep 2024
CrossBorder Event
- 3okt 2024
CustomerFirst Congres
- 10okt 2024
Shopping Today
- 12nov 2024
Grand Prix Content Marketing