XXS Amsterdam versterkt zich met 13 talenten

XXS Amsterdam versterkt zich met 13 talenten
  • Bureaus
  • 4 apr 2017 @ 09:09
  • Link
  • Redactie Bureaus
    Redactie Bureaus

    Redactie
    MarketingTribune
  • PersonaliaStrategieCreatieNieuwkomers

XXS Amsterdam versterkt zijn team met dertien nieuwe talenten. Het creatieve bureau won de afgelopen twee jaar verschillende grote nationale en internationale accounts. Door de groei van het aantal klanten en de steeds veranderende vraag van bestaande accounts, is deze uitbreiding nodig.

De strategische vloer wordt versterkt door Sjoerd Craenmehr (foto onder), voorheen strategy director bij Brand New Telly, en brand strategist Michael van den Brande. Van den Brande deed hiervoor ervaring op bij Achtung en Viable Labs, waar hij als strateeg onder meer werkte op accounts als Volkswagen en KLM.

Max de Vries (foto boven) gaat bij het bureau aan de slag als account director. Voor zijn overstap naar XXS Amsterdam was De Vries werkzaam bij Carrot Creative, de digital agency van VICE Media in New York.

Creative producers

De creatieve productie unit van XXS Amsterdam is met de komst van creative producers Robbert Boom en Hendrickje van de Ven compleet, na de eerdere aanstelling van AV-producer Pieter Bokhorst en editor Jeroen Feenstra. Boom werkte voorheen als producer bij MADE.FOR.DIGITAL. Van de Ven was voor haar aanstelling bij XXS Amsterdam werkzaam als RTV en Print Producer voor reclamebureau Alfred International.

Ervin Ramratten en Cas Hamers, afkomstig van FHV/BBDO, gaan als junior creatief team beginnen op de creatieve afdeling van XXS Amsterdam, waar eerder dit jaar Miriam Landman begon als senior copywriter.

'Onafhankelijke groei'

Daarnaast is de designstudio uitgebreid met de komst van grafische vormgevers Jeroen Sprokel en Laura Arjaans, naast Design Director Robert-Jan Hoesman die van BSUR overkwam.

Piet Hein Smit, Partner XXS Amsterdam: 'Wij zijn als onafhankelijk bureau ontzettend trots op de groei die we de afgelopen twee jaar hebben doorgemaakt. Die groei zet nu vooral internationaal door. Met de komst van deze dertien nieuwe gezichten en hun internationale ervaring kunnen we nog beter voldoen aan de groeiende vraag van onze klanten. XXS Amsterdam telt inmiddels 74 fulltime talenten.'

Sjoerd Craenmehr, een van de nieuwe aanwinsten van XXS Amsterdam.

Redactie Bureaus

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

  • MarketingTribune.nl/bureaus biedt nieuws, achtergronden en analyses over alle actuele ontwikkelingen binnen het reclamevak en de media (off- en online) die daarin worden ontwikkeld.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken