Fitzroy verbeeldt Grolsch Radler met echt citroensap

Fitzroy verbeeldt Grolsch Radler met echt citroensap
  • Bureaus
  • 15 mei 2017 @ 11:02
  • Link
  • Redactie Bureaus
    Redactie Bureaus

    Redactie
    MarketingTribune
  • BrandingCampagnesMerkenCreatie

Om duidelijk te maken dat Grolsch 0.0% Radler met echt citroensap wordt gemaakt, ontwikkelde reclamebureau Fitzroy een uiting gemaakt met echt citroensap. De nieuwe campagne is behalve op televisie, via online video en in de bioscoop, ook te zien via digitale billboarding op snelwegen, metro- en treinstations en digitale advertenties.

Grolsch 0.0% Radler is een volwassen alternatief voor frisdrank. Het is echt gebrouwen, met echt vruchtensap zodat het een echt frisse smaak heeft. Het proces dat gevolgd wordt is een natuurlijk proces dat al duizenden jaren door de mens wordt gedaan: brouwen met water, gist, mout en hop. Daarbij ontstaat een natuurlijk koolzuur dat wordt gemixt met echt vruchtensap. 

Jaap Sühre, marketing manager Radler, Kornuit & Portfolio Brands: 'Toen het idee werd gepresenteerd was ik direct verkocht. Maar dat bleek nog niet zo makkelijk dan we in eerste instantie dachten. Eigenlijk moeten we vanaf nu al onze uitingen van echt citroensap maken.'



Redactie Bureaus

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

  • MarketingTribune.nl/bureaus biedt nieuws, achtergronden en analyses over alle actuele ontwikkelingen binnen het reclamevak en de media (off- en online) die daarin worden ontwikkeld.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken