Jalt ontwikkelt ugc-campagne voor Landal GreenParks
- Bureaus
- 18 mei 2017 @ 11:07
- Link
-
Redactie Bureaus
Redactie
MarketingTribune - CommunityCampagnesSocial mediaContent
- 18 mei 2017 @ 11:07
- Redactie Bureaus
Digital agency Jalt heeft de campagne ‘Landal Zomergeluk’ ontwikkeld voor Landal GreenParks. Dit is de eerste social media-campagne van Landal die volledig tot stand komt op basis van user generated- en influencer-content.
Op het platform OntdekLandal.nl delen gasten hun bijzondere ervaringen op een van de 85 parken. ‘Deze unieke ervaringen zijn vaak zo mooi dat je ze graag aan een brede doelgroep wilt laten zien’ aldus Simone Lopulisa, online en social media manager van Landal GreenParks.
De social media campagne is gericht op inspiratie. En die inspiratie komt vaak van gasten. In de campagne test je welk type vakantieganger jij bent. Door de game te spelen maak je kans op een heerlijk verblijf op een van de vakantieparken van Landal GreenParks.
Activatie van diversiteit Landal
Met een activatiecampagne 'Landal Zomergeluk' wordt de diversiteit van Landal GreenParks op een vernieuwende manier onder de aandacht gebracht, vakantiebelevingen van bestaande gasten inspireren nieuwe gasten bij het maken van nieuwe vakantieplannen.
Landal beheert en exploiteert 85 vakantieparken in Nederland, België, Duitsland, Denemarken, het Verenigd Koninkrijk, Oostenrijk, Zwitserland, Tsjechië en Hongarije, met in totaal circa 13.700 vakantieaccommodaties. Daarnaast beschikt Landal over 1.450 campingplaatsen. Op jaarbasis realiseren 2,5 miljoen gasten 12,8 miljoen overnachtingen. Landal GreenParks maakt deel uit van Wyndham Destination Network.
-
Redactie Bureaus
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: Redactie
- Website:http://www.marketingtribune.nl/bureaus/
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
Meest gelezen
Laatste Nieuws
- De marketingtransfers van week 13,... 29-03-2024
- Landelijke preventiecampagne moet... 28-03-2024
- [branded content] Somnox wil... 28-03-2024
- Swinkels start campagne voor... 28-03-2024
- Glasnost volgt NewsLab op als pr... 28-03-2024
- Shortlist SAN New Kids on the Block... 27-03-2024
MarketingTribune Events
- 28mei 2024
Retail Media Day
- 13jun 2024
NIMA Marketing Day
- 17sep 2024
CrossBorder Event
- 3okt 2024
CustomerFirst Congres
- 10okt 2024
Shopping Today
- 12nov 2024
Grand Prix Content Marketing