Karwei maakt stijl-statement met tv-commercial
- Bureaus
- 15 mei 2017 @ 10:15
- Link
-
Redactie Bureaus
Redactie
MarketingTribune - MerkenMarketingCommercialsCampagnes
- 15 mei 2017 @ 10:15
- Redactie Bureaus
Karwei gooit het roer om voor zijn tv-commercials en stapt af van de seizoenscampagnespots. Met zijn nieuwe commercial maakt de bouwmarkt een stijl-statement. Het verhaal is voor veel mensen erg herkenbaar: de zoektocht naar jouw eigen interieur. Daarnaast is de commercial dankzij 3D-elementen visueel opvallend.
Thomas van Hunsel, brandmanager bij Karwei: 'De commercial is een speelse ontdekkingstocht door een Karwei-wereld vol interieurmogelijkheden. Van kwaliteitsvloeren en designverlichting tot en met raam- en wanddecoratie. Uiteindelijk maakt iedereen deze interieurzoektocht mee voor zijn of haar huis. Wij kunnen daarbij helpen. Wij begrijpen stijl en hebben de producten van nu in huis. Het blijft niet alleen bij inspiratie. Met Karwei kun je daadwerkelijk jouw droominterieur realiseren.'
Voor de nieuwe commercial is geen gebruik gemaakt van een reclamebureau. Het basisconcept is binnen Karwei zelf bedacht. Gekozen regisseurs konden in een pitch hun visie op dit idee geven. Menno Fokma heeft deze pitch gewonnen. Marlies Huisman heeft het volledige project aangestuurd.
Karwei is met bijna honderdveertig vestigingen een van de grootste bouwmarkten in Nederland. Met een omzet van 1,7 miljard euro staat moederbedrijf Intergamma in de top-3 van Nederlandse non-food retailbedrijven en is het marktleider op de doe-het-zelfmarkt in de Benelux. Vorig jaar groeide de winkelomzet van Intergamma met drie procent, onder andere dankzij de aantrekkende huizenmarkt en uitbreiding van de online activiteiten.
Credits
Klant: Karwei | Verantwoordelijk bij klant: Laurens Miedema, Thomas van Hunsel | Account: Marlies Huisman | Concept: Thomas van Hunsel, Menno Fokma | Creative advise: Nicolas Dluglosh (Isobar) | Productie: Influx | Executive creative producer: Marlies Huisman | Producer: Petra Keijser | Regie: Menno Fokma | DOP: Niels Boon | Art director: Esther Meijer | Edit: Kim Hinrichs | Postproductie: The Outpost & Compound | Muziek: The Missing Sync
-
Redactie Bureaus
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: Redactie
- Website:http://www.marketingtribune.nl/bureaus/
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
Meest gelezen
- Esprix jury bekroont vijfentwintig cases
- AI creëert nieuwe reclamestem voor Aldi
- [Cannes Lions 2024] Nederlandse (en alle andere) juryleden...
- Vriendschap centraal in Koningsdagcommercial Staatsloterij 2024
- branded content Weg met lelijk Laat je raken door Onwijs...
- Kinesso lanceert Performance Solutions
Laatste Nieuws
- Sunny Cars creërt Sunny Car-figuren 19-04-2024
- De marketingtransfers van week 16,... 19-04-2024
- Verzekeraar Zzuper en Indie schudden... 18-04-2024
- OrangeValley, MvH Media, AdResults... 18-04-2024
- [branded content] Crisp wil groter... 18-04-2024
- Flexa Creations zet droomhuis in in... 18-04-2024
MarketingTribune Events
- 28mei 2024
Retail Media Day
- 13jun 2024
NIMA Marketing Day
- 17sep 2024
CrossBorder Event
- 3okt 2024
CustomerFirst Congres
- 10okt 2024
Shopping Today
- 12nov 2024
Grand Prix Content Marketing