Nieuw event The Click Won't Stick stoomt merken klaar voor de toekomst

Nieuw event The Click Won't Stick stoomt merken klaar voor de toekomst
  • Bureaus
  • 12 mei 2017 @ 09:49
  • Link
  • Sjaak Hoogkamer
    Sjaak Hoogkamer

    hoofdredacteur
    MarketingTribune
  • CreatieStrategie

Met de opmars van nieuwe technologie verandert de mediaconsumptie. Marketeers moeten nieuwe kanalen en vormen van interactie inzetten om hun doelgroep te blijven bereiken. Maar hoe doe je dat? Er valt genoeg te lezen over deze ontwikkelingen, maar om het echt toe te kunnen passen, moet je het eerst zelf ervaren. Ervaren staat daarom centraal op het nieuwe event van Kaliber in samenwerking met MarketingTribune: The Click Won’t Stick. Marketeers worden op 8 juni klaargestoomd voor de toekomst door een combinatie van inspirerende sprekers en een grote experimentele 'speeltuin'.

Het thema van het event is interactie in het tijdperk voorbij de klik. Van praten met computers, gebaren naar etalages, verven met virtuele kwasten of interactie op basis van je hersengolven.

Sprekers

De eerste sprekers zijn bekend. Pieter Paul van Oerle (Strategy Director bij The Next Web & Innovation Lead bij Accenture) zal het publiek meenemen in de meest innovatieve ontwikkelingen en hoe andere merken die toepassen. Remy Becher (Senior Director Agile Project Management bij The Economist) vertelt hoe ze bij The Economist middels VR en Artificial Intelligence ervoor zorgen dat de content relevant blijft voor hun doelgroep.

Speeltuin

Inspiratie is het startpunt, maar vervolgens is het noodzakelijk om dit ook echt te ervaren. In de interactieve speeltuin kunnen marketeers met een brainreader op ontdekkingsreis door het surrealisme, navigeren in een digitale winkel door te gebaren, een shoot-out doen met een virtuele cowboy of een van de andere installaties uitproberen die je laten ervaren hoe interactie voelt op basis van gebaren, lach, stem en aanraking.

Smeer je stembanden want de website is te bedienen met voice control. Bekijk het programma en schrijf je in op theclickwontstick.nl.

 

 

Sjaak Hoogkamer

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

  • MarketingTribune.nl/bureaus biedt nieuws, achtergronden en analyses over alle actuele ontwikkelingen binnen het reclamevak en de media (off- en online) die daarin worden ontwikkeld.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken