Nieuw event The Click Won't Stick stoomt merken klaar voor de toekomst
- Bureaus
- 12 mei 2017 @ 09:49
- Link
-
Sjaak Hoogkamer
hoofdredacteur
MarketingTribune - CreatieStrategie
- 12 mei 2017 @ 09:49
- Sjaak Hoogkamer
Met de opmars van nieuwe technologie verandert de mediaconsumptie. Marketeers moeten nieuwe kanalen en vormen van interactie inzetten om hun doelgroep te blijven bereiken. Maar hoe doe je dat? Er valt genoeg te lezen over deze ontwikkelingen, maar om het echt toe te kunnen passen, moet je het eerst zelf ervaren. Ervaren staat daarom centraal op het nieuwe event van Kaliber in samenwerking met MarketingTribune: The Click Won’t Stick. Marketeers worden op 8 juni klaargestoomd voor de toekomst door een combinatie van inspirerende sprekers en een grote experimentele 'speeltuin'.
Het thema van het event is interactie in het tijdperk voorbij de klik. Van praten met computers, gebaren naar etalages, verven met virtuele kwasten of interactie op basis van je hersengolven.
Sprekers
De eerste sprekers zijn bekend. Pieter Paul van Oerle (Strategy Director bij The Next Web & Innovation Lead bij Accenture) zal het publiek meenemen in de meest innovatieve ontwikkelingen en hoe andere merken die toepassen. Remy Becher (Senior Director Agile Project Management bij The Economist) vertelt hoe ze bij The Economist middels VR en Artificial Intelligence ervoor zorgen dat de content relevant blijft voor hun doelgroep.
Speeltuin
Inspiratie is het startpunt, maar vervolgens is het noodzakelijk om dit ook echt te ervaren. In de interactieve speeltuin kunnen marketeers met een brainreader op ontdekkingsreis door het surrealisme, navigeren in een digitale winkel door te gebaren, een shoot-out doen met een virtuele cowboy of een van de andere installaties uitproberen die je laten ervaren hoe interactie voelt op basis van gebaren, lach, stem en aanraking.
Smeer je stembanden want de website is te bedienen met voice control. Bekijk het programma en schrijf je in op theclickwontstick.nl.
-
Sjaak Hoogkamer
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: hoofdredacteur
- Website:http://www.marketingtribune.nl
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
Meest gelezen
- Esprix jury bekroont vijfentwintig cases
- AI creëert nieuwe reclamestem voor Aldi
- [Cannes Lions 2024] Nederlandse (en alle andere) juryleden...
- Vriendschap centraal in Koningsdagcommercial Staatsloterij 2024
- Kinesso lanceert Performance Solutions
- branded content Weg met lelijk Laat je raken door Onwijs...
Laatste Nieuws
- Sunny Cars creërt Sunny Car-figuren 19-04-2024
- De marketingtransfers van week 16,... 19-04-2024
- Verzekeraar Zzuper en Indie schudden... 18-04-2024
- OrangeValley, MvH Media, AdResults... 18-04-2024
- [branded content] Crisp wil groter... 18-04-2024
- Flexa Creations zet droomhuis in in... 18-04-2024
MarketingTribune Events
- 28mei 2024
Retail Media Day
- 13jun 2024
NIMA Marketing Day
- 17sep 2024
CrossBorder Event
- 3okt 2024
CustomerFirst Congres
- 10okt 2024
Shopping Today
- 12nov 2024
Grand Prix Content Marketing