The Oddshop maakt 'wonderlijke' campagne Batavia Stad
- Bureaus
- 11 mei 2017 @ 11:42
- Link
-
Redactie Bureaus
Redactie
MarketingTribune - CommercialsKlantenMerkenCampagnes
- 11 mei 2017 @ 11:42
- Redactie Bureaus
Na een bureau-oriëntatie eerder dit jaar heeft reclamebureau The Oddshop een nieuwe campagne ontwikkeld voor Batavia Stad Fashion Outlet. De campagne haakt in op een forse uitbreiding met 45 nieuwe winkels. Daarmee komt het totaal op 150 winkels van internationale fashion- en lifestyle-merken.
Sanne Bokma, Senior Marketing Manager Batavia Stad Fashion Outlet: 'We zijn ontzettend blij met de campagne die we samen met The Oddshop hebben ontwikkeld, waarmee ze de sfeer van Batavia Stad Fashion Outlet op een geweldig creatieve manier hebben weten te vertalen.'
Oscar Hamming, Managing Director bij The Oddshop: 'Als je eenmaal bij Batavia Stad Fashion Outlet geweest bent kom je bijna altijd terug. Dat is ook niet zo vreemd want het is een plek waar je de hele dag kunt ronddolen en je zelf kunt verliezen in alles wat het te bieden heeft. Dit gevoel hebben wij gevangen in een wonderlijke campagne.'
The Oddshop is een full-service reclamebureau dat merken merkwaardig maakt door kwaliteit in strategie, concept en executie. Het bureau werkt onder andere voor klanten als de Rijksoverheid, Emmi Caffè Latte, Pink Ribbon en GVB.
Credits
Klant: Batavia Stad Fashion Outlet
Eindverantwoordelijk bij klant: Sanne Bokma
Coördinatie: Eva Smeenk
Bureau: The Oddshop
Account: Oscar Hamming, Orfee Goedkoop
Creatie: Niels de Wit, Robert van der Lans
Productie: Re:Branded / The Oddshop
Line productie: The Martini Shot
Regisseur: Daan Hocks
DOP: Gabor Deak
Sound en muziek: Jeroen Gessels / Lab3
Edit: Kim Hinrichs
Grading: Barry Clarke@Captcha
Postproductie: Jonathan de Blok
-
Redactie Bureaus
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: Redactie
- Website:http://www.marketingtribune.nl/bureaus/
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
Meest gelezen
- Esprix jury bekroont vijfentwintig cases
- AI creëert nieuwe reclamestem voor Aldi
- [Cannes Lions 2024] Nederlandse (en alle andere) juryleden...
- Vriendschap centraal in Koningsdagcommercial Staatsloterij 2024
- branded content Weg met lelijk Laat je raken door Onwijs...
- Kinesso lanceert Performance Solutions
Laatste Nieuws
- Sunny Cars creërt Sunny Car-figuren 19-04-2024
- De marketingtransfers van week 16,... 19-04-2024
- Verzekeraar Zzuper en Indie schudden... 18-04-2024
- OrangeValley, MvH Media, AdResults... 18-04-2024
- [branded content] Crisp wil groter... 18-04-2024
- Flexa Creations zet droomhuis in in... 18-04-2024
MarketingTribune Events
- 28mei 2024
Retail Media Day
- 13jun 2024
NIMA Marketing Day
- 17sep 2024
CrossBorder Event
- 3okt 2024
CustomerFirst Congres
- 10okt 2024
Shopping Today
- 12nov 2024
Grand Prix Content Marketing