Van Rootselaar naar FinchFactor

Van Rootselaar naar FinchFactor
  • Bureaus
  • 22 mei 2017 @ 09:51
  • Link
  • Sjaak Hoogkamer
    Sjaak Hoogkamer

    hoofdredacteur
    MarketingTribune
  • Nieuwkomers

Vandaag start Stefanie van Rootselaar als Communications & New Business Director bij FinchFactor, een reputatiemanagementbureau voor de creatieve en tech industrie met kantoren in Amsterdam, Londen en LA. Van Rootselaar werkte de afgelopen 8 jaar in diverse B2B marketingfuncties bij de Persgroep. In haar laatste rol als Manager B2B Merk & Imago was zij samen met haar team verantwoordelijk voor de positionering van het Persgroep merk op de advertentiemarkt

Volgens Van Rootselaar maakt haar tweetalige opvoeding, attitude en haar kennis van en ervaring met communicatie, media en reclame tot de perfecte kandidaat. ‘Ik kijk er heel erg naar uit om samen met Kerrie en het team verder te bouwen aan de groei van FinchFactor. Het is een ontzettend gedreven en enthousiast team dat sterke resultaten neerzet. Een aantal mensen hebben mij ‘gewaarschuwd’ voor het feit dat Kerrie een pittige tante (en dus ook manager) is. Waarop mijn antwoord dan is: Kerrie heeft een vechtlust die mij enorm inspireert. En…als ik met Willem-Albert Bol (mijn oude manager bij de Persgroep) kan samenwerken, dan lukt dat met Kerrie vast en zeker ook!’

Powerhouse

‘Welcoming Stefanie to our team is a no-brainer. She is a powerhouse talent with insight and sensitivity to helping brands grow across borders. I know that she'll fit right in. She will help propel FinchFactor even further towards our central purpose, to empower diversity and equality in thought leadership for brand growth’, aldus Kerrie Finch.

 

Sjaak Hoogkamer

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

  • MarketingTribune.nl/bureaus biedt nieuws, achtergronden en analyses over alle actuele ontwikkelingen binnen het reclamevak en de media (off- en online) die daarin worden ontwikkeld.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken