Van Rootselaar naar FinchFactor
- Bureaus
- 22 mei 2017 @ 09:51
- Link
-
Sjaak Hoogkamer
hoofdredacteur
MarketingTribune - Nieuwkomers
- 22 mei 2017 @ 09:51
- Sjaak Hoogkamer
Vandaag start Stefanie van Rootselaar als Communications & New Business Director bij FinchFactor, een reputatiemanagementbureau voor de creatieve en tech industrie met kantoren in Amsterdam, Londen en LA. Van Rootselaar werkte de afgelopen 8 jaar in diverse B2B marketingfuncties bij de Persgroep. In haar laatste rol als Manager B2B Merk & Imago was zij samen met haar team verantwoordelijk voor de positionering van het Persgroep merk op de advertentiemarkt
Volgens Van Rootselaar maakt haar tweetalige opvoeding, attitude en haar kennis van en ervaring met communicatie, media en reclame tot de perfecte kandidaat. ‘Ik kijk er heel erg naar uit om samen met Kerrie en het team verder te bouwen aan de groei van FinchFactor. Het is een ontzettend gedreven en enthousiast team dat sterke resultaten neerzet. Een aantal mensen hebben mij ‘gewaarschuwd’ voor het feit dat Kerrie een pittige tante (en dus ook manager) is. Waarop mijn antwoord dan is: Kerrie heeft een vechtlust die mij enorm inspireert. En…als ik met Willem-Albert Bol (mijn oude manager bij de Persgroep) kan samenwerken, dan lukt dat met Kerrie vast en zeker ook!’
Powerhouse
‘Welcoming Stefanie to our team is a no-brainer. She is a powerhouse talent with insight and sensitivity to helping brands grow across borders. I know that she'll fit right in. She will help propel FinchFactor even further towards our central purpose, to empower diversity and equality in thought leadership for brand growth’, aldus Kerrie Finch.
-
Sjaak Hoogkamer
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: hoofdredacteur
- Website:http://www.marketingtribune.nl
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
Meest gelezen
- Esprix jury bekroont vijfentwintig cases
- AI creëert nieuwe reclamestem voor Aldi
- [Cannes Lions 2024] Nederlandse (en alle andere) juryleden...
- Vriendschap centraal in Koningsdagcommercial Staatsloterij 2024
- branded content Weg met lelijk Laat je raken door Onwijs...
- Kinesso lanceert Performance Solutions
Laatste Nieuws
- Sunny Cars creërt Sunny Car-figuren 19-04-2024
- De marketingtransfers van week 16,... 19-04-2024
- Verzekeraar Zzuper en Indie schudden... 18-04-2024
- OrangeValley, MvH Media, AdResults... 18-04-2024
- [branded content] Crisp wil groter... 18-04-2024
- Flexa Creations zet droomhuis in in... 18-04-2024
MarketingTribune Events
- 28mei 2024
Retail Media Day
- 13jun 2024
NIMA Marketing Day
- 17sep 2024
CrossBorder Event
- 3okt 2024
CustomerFirst Congres
- 10okt 2024
Shopping Today
- 12nov 2024
Grand Prix Content Marketing