VPRA nodigt externen uit voor Dutch PR Awards

VPRA nodigt externen uit voor Dutch PR Awards
  • Bureaus
  • 18 mei 2017 @ 10:26
  • Link
  • Redactie Media
    Redactie Media

    Redactie
    MarketingTribune
  • PromotieAwardsPRCommunicatie

Brancheorganisatie VPRA roept leden en niet-leden op om cases in te sturen voor de Dutch PR Awards 2017. Deze vakprijzen voor de PR-branche worden medio september uitgereikt aan PR-cases die het beste bewezen resultaat hebben bereikt.

De Dutch PR Awards, die traditioneel verschillende categorieën bestrijken, worden op donderdag 14 september in Theater Amsterdam uitgereikt aan de bureaus met de beste PR-cases van 2016-2017. Het is alweer de vijfde editie van de award. De award-uitreiking start aan het einde van de middag met een borrel, gevolgd door een diner met de feestelijke uitreiking van de felbegeerde Dutch PR Awards 2017. Ook voor deze editie wordt weer een professionele vakjury samengesteld.

VPRA-voorzitter Huib Bannier: 'Het wordt een bijzondere dag waar we trots mogen zijn op ons eigen werk, trots op het werk van de ander, en trots op ons mooie vak. Ik ben nu al trots op de enorme energie die collega’s van aangesloten bureaus stoppen in de organisatie van het evenement van het jaar. 14 september, een dag om naar uit te kijken.'

Vier categorieën, twee sponsors

De aankomende editie zijn er in vier categorieën awards te behalen: Business to Consumer, Business to Business, non-profit en de MVO-Award. De VPRA wil met de speciale MVO-Award bureaus inspireren om PR-expertise in te zetten om zo innovatie in communicatie te stimuleren en bij voorkeur met maatschappelijke relevantie. Tevens wil de VPRA non-profit organisaties oproepen om samen met PR- en communicatiebureaus tot nieuwe initiatieven en ideeën te komen. De winnaar in deze categorie ontvangt een cheque ter waarde van € 25.000,- van De Stichting Auspiciën om het idee te realiseren.

Media Info Groep en LexisNexis hebben zich inmiddels als sponsor verbonden aan de DPRA 2017 en we zijn in gesprek met meer geïnteresseerden. Met de Adfo-groep zijn we een unieke en intensieve samenwerking aangegaan die de nodige aandacht en mediadruk zal opleveren.

Bedoeling is om de Dutch PR Awards 2017 'groots op te zetten'. Daarom nodigt de organisatie zowel VPRA-bureaus als niet-leden en opdrachtgevers uit om hun case in te dienen. 

Redactie Media

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

  • MarketingTribune.nl/bureaus biedt nieuws, achtergronden en analyses over alle actuele ontwikkelingen binnen het reclamevak en de media (off- en online) die daarin worden ontwikkeld.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken