Etcetera maakt Ramadan vriendelijke abri

Etcetera maakt Ramadan vriendelijke abri
  • Bureaus
  • 2 jun 2017 @ 13:51
  • Link
  • Sjaak Hoogkamer
    Sjaak Hoogkamer

    hoofdredacteur
    MarketingTribune
  • Campagnes

Tijdens de Ramadan vasten 1 miljoen Islamitische Nederlanders tussen zonsopgang en zonsondergang. Een hele dag niet eten. Dat is natuurlijk een enorme opgave. Helemaal als je geconfronteerd wordt met afbeeldingen van lekker eten. Met de Ramadan Abriposter toont Halal Fried Chicken overdag zijn solidariteit en ’s avonds pas zijn gerechten.

Daarom ontwikkelde Etcetera in samenwerking met JCDecaux de ‘Ramadan Abri’ voor restaurantketen Halal Fried Chicken. Een abri waar overdag alleen de naam van het restaurant te zien is en pas na zonsondergang ook de afbeelding van het eten verschijnt. Als het zonlicht uitgaat, gaat het licht achter de poster in de abri aan en wordt de maaltijd zichtbaar.

Link naar film op YouTube: https://youtu.be/-WYYxOV3z8g

Credits:

Bureau: Etcetera

Creatie: Maarten Remmers en Wouter Voges

Producer: Roel Grijspaardt

Camera: Jasper van der Pol, Dennis Floor

Verantwoordelijk bij JCDecaux: Coen Kamermans, Bart de Vries

Klant: HFC

Verantwoordelijk bij klant: Arif Çolakkadıoğlu Tarik Kati, Yavuz Dilek en Osman Yetkin

 

Sjaak Hoogkamer

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

  • MarketingTribune.nl/bureaus biedt nieuws, achtergronden en analyses over alle actuele ontwikkelingen binnen het reclamevak en de media (off- en online) die daarin worden ontwikkeld.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken