FCB Amsterdam benoemt Dimitri Hubregtse en Michael Kouwenhoven tot creatief directeur
- Bureaus
- 2 jun 2017 @ 09:01
- Link
-
Redactie Bureaus
Redactie
MarketingTribune - CreatieReclameDigitaal
- 2 jun 2017 @ 09:01
- Redactie Bureaus
Binnen FCB Amsterdam zijn Dimitri Hubregtse en Michael Kouwenhoven benoemt tot creatief directeur. Het tweetal voegde zich vorige zomer als creative lead bij het Amsterdamse bureau en worden nu in samenwerking met Massimo van der Plas (CCO) creatief verantwoordelijk voor de digitale uitbouw van het bureau.
Jos Vis, CEO FCB Amsterdam: ‘Michael en Dimitri hebben ons geholpen grote stappen te zetten op het gebied van digital en social. Niet alleen in het creatieve hart van het bureau. Maar net zo goed binnen strategie en productie. Samen met Massimo vervullen ze een sterke en succesvolle creatieve aanvoerdersrol voor het bureau.’
Massimo van der Plas, CCO FCB Amsterdam: 'Michael en Dimitri brengen digitale denkkracht, maar dan op merkniveau. Dat is zeldzaam, en wat mij betreft de toekomst.'
FCB Amsterdam werkt onder meer voor Beiersdorf, Nuon, Mastercard, KPMG en Leffe.
-
Redactie Bureaus
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: Redactie
- Website:http://www.marketingtribune.nl/bureaus/
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
Meest gelezen
Laatste Nieuws
- Landelijke preventiecampagne moet... 28-03-2024
- [branded content] Somnox wil... 28-03-2024
- Swinkels start campagne voor... 28-03-2024
- Glasnost volgt NewsLab op als pr... 28-03-2024
- Shortlist SAN New Kids on the Block... 27-03-2024
- On kiest voor Gardeners27-03-2024
MarketingTribune Events
- 28mei 2024
Retail Media Day
- 13jun 2024
NIMA Marketing Day
- 17sep 2024
CrossBorder Event
- 3okt 2024
CustomerFirst Congres
- 10okt 2024
Shopping Today
- 12nov 2024
Grand Prix Content Marketing