Westland Kaas kiest Sunshine and Sausages
- Bureaus
- 30 jun 2017 @ 11:36
- Link
-
Redactie Bureaus
Redactie
MarketingTribune - Pitches
- 30 jun 2017 @ 11:36
- Redactie Bureaus
Na een bureau-oriëntatie vertrouwt Westland Kaas zijn belangrijkste merken toe aan Sunshine and Sausages. Het bureau wordt als creatief strategisch partner medeverantwoordelijk voor de herpositionering van Maaslander en de activatie van Old Amsterdam.
De brede kennis van het retailkanaal en de werkwijze waarbij creativiteit in het teken staat van conversie gaf de doorslag voor de bureaukeuze. Sunshine and Sausages gaat nauw samenwerken met de bureaus die al aan Westland Kaas verbonden zijn.
Jeroen Huisman, Managing Director, Sunshine and Sausages: 'We zijn er super trots op dat we voor deze prachtige merken aan de slag mogen. Er liggen mooie uitdagingen die ons echt op het lijf zijn geschreven.'
-
Redactie Bureaus
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: Redactie
- Website:http://www.marketingtribune.nl/bureaus/
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
Meest gelezen
- Esprix jury bekroont vijfentwintig cases
- branded content Weg met lelijk Laat je raken door Onwijs...
- Verzekeraar Zzuper en Indie schudden AOV-markt op
- [Cannes Lions 2024] Nederlandse (en alle andere) juryleden...
- Kinesso lanceert Performance Solutions
- OrangeValley, MvH Media, AdResults en Increase slaan handen...
Laatste Nieuws
- Medewerkers Arag geven je de... 24-04-2024
- NS laat reizigers aan het woord in... 23-04-2024
- Xelion kiest Fightclub 23-04-2024
- Nieuwe campagne... 23-04-2024
- Shortlisten SAN ABC Accenten 2023... 23-04-2024
- Bar-le-Duc richt nieuwe campagne op... 22-04-2024
MarketingTribune Events
- 28mei 2024
Retail Media Day
- 13jun 2024
NIMA Marketing Day
- 17sep 2024
CrossBorder Event
- 3okt 2024
CustomerFirst Congres
- 10okt 2024
Shopping Today
- 12nov 2024
Grand Prix Content Marketing