BrandBase en MeesPierson succesvol met Live Art

BrandBase en MeesPierson succesvol met Live Art
  • Bureaus
  • 6 jul 2017 @ 00:28
  • Link
  • Redactie Bureaus
    Redactie Bureaus

    Redactie
    MarketingTribune
  • StrategieActivatieEvenementKunst & Cultuur

Hoe zorg je voor kwalitatief klantcontact in een informele setting? BrandBase bedacht samen met ABN Amro MeesPierson het Live Art Festival met de crème-de-la-crème van artistiek Nederland. Op een vorstelijke locatie: in de tuinen van Paleis Soestdijk, waar alle klanten majestueus werden ontvangen.

De paleistuinen vormden afgelopen zaterdag het decor van het allereerste ABN Amro MeesPierson Live Art-festival. Ruim 2.500 genodigden beleefden een bijzondere mix aan muziek- en kunststijlen. MeesPierson gelooft in kwalitatief en waardevol klantcontact. Wat er tot voor kort ontbrak, was een eigen evenement dat het gevoel van MeesPierson goed overbrengt.

BrandBase heeft samen met MeesPierson een eendaags, eigentijds en inspirerend festival georganiseerd. Met een programma voor jong en oud, te beleven met gezin, familie of vrienden. Een dag om nooit te vergeten waarbij het merk MeesPierson op een positieve manier geladen werd. Ferdinand Parijs, directeur Marketing Strategie bij ABN Amro MeesPierson: ‘Onze focus op verbinding tussen de verschillende generaties vroeg om een eigentijdse aanpak. Samen met BrandBase zijn wij erin geslaagd een passend concept te ontwikkelen.’

Live Art Festival

Hét festival waar kunst tot leven komt. De ultieme mix tussen klassiek en modern. Een verbinding tussen verschillende generaties. Waar je je hart kan ophalen vooraan kunst, cultuur en entertainment. Alle kunst kwam tot leven. Op het hoofdpodium naast het paleis stonden diverse acts als Karin Bloemen, De Nieuwe Philharmonie Utrecht, Pleun (winnares van The Voice of Holland 2017) en Alain & Dane Clark. Langs de hofvijver hofvijver was er een inspirerende kunstroute samengesteld waar je werd vermaakt door diverse kunstenaars en waar je kon deelnemen aan bijvoorbeeld een graffitiworkshop graffitiworkshop en de Hermitage voor Kinderen.

BrandBase is creatief en productioneel verantwoordelijk voor dit festival. Business Director Thijs van Schothorst: ‘We zijn er trots op dat we dit festival sámen met MeesPierson tot stand hebben gebracht. Bij MeesPierson ligt de lat heel hoog en het is gelukt een kwalitatief festival neer te zetten dat past bij de bank.’

BrandBase is een fullservice creative agency en werkt onder meer voor Shell, ABN Amro, Plan Nederland, KPN en Marktplaats. BrandBase is een grondlegger van brand activation in Nederland.

Redactie Bureaus

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

  • MarketingTribune.nl/bureaus biedt nieuws, achtergronden en analyses over alle actuele ontwikkelingen binnen het reclamevak en de media (off- en online) die daarin worden ontwikkeld.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken