Building Blocks breidt uit met overname Tricode
- Bureaus
- 11 jul 2017 @ 00:01
- Link
-
Redactie MarketingTribune
- KlantenserviceCRMZakelijkDigitaalStrategie
- 11 jul 2017 @ 00:01
- Redactie MarketingTribune
Digitaal bureau Building Blocks (onderdeel van Dept) heeft de overname bekendgemaakt van Tricode, een leverancier van Customer Experience Management-oplossingen. Met deze overname versterkt Building Blocks zijn technische slagkracht en wordt de dienstverlening verder uitgebreid in Nederland en Macedonië.
In totaal komt het aantal medewerkers van Building Blocks hiermee uit op 150 en wordt de omzet vergroot van 10 miljoen naar 14 miljoen. Daarbij wordt het aanbod versterkt met Java-oplossingen als Adobe Experience Manager en Magnolia, en de e-commerce oplossing Intershop.
'We zijn uiteraard heel blij met Tricode in de Building Blocks-familie', aldus Jasper van de Luijtgaarden, CEO van Building Blocks. 'De samenwerking gaat ons helpen onze doelstellingen te bereiken en onze aanwezigheid in de Benelux- en Balkanregio's te vergroten, terwijl we tegelijkertijd onze technische kennis kunnen ontwikkelen en onze klanten wereldwijd nog beter van dienst kunnen zijn.'
Tricode groeit mee
Evert Jan van Schuppen, CEO van Tricode: 'Dit is een geweldige stap voor ons bedrijf en onze klanten, die kunnen profiteren van de verschillende diensten die Building Blocks en het bredere Dept-netwerk kunnen aanbieden, inclusief advies en strategie, design en online marketing.'
Tricode is opgericht in 1999, heeft meer dan 60 medewerkers en is gevestigd in Veenendaal, Nederland en Skopje in Macedonië. Het bureau werkt met klanten als Liberty Global, Koninklijke Bibliotheek en Rabobank. Building Blocks is opgericht in 2007 en wereldwijd actief in Manchester (UK), Zaragoza en Boston (USA). In de afgelopen jaren heeft Building Blocks een consistente groei doorgemaakt, met 2016 als meest succesvolle jaar tot nu toe dankzij een omzetstijging van 34%. De klantenkring omvat wereldwijde merken zoals Triumph Motorcycles, Yara International en Kaspersky Labs.
Building Blocks is onderdeel van Dept, een internationaal netwerk van leading digital agencies. Vanuit onze kantoren in Europa en de US combineren 550 van de meest getalenteerde en ervaren mensen in onze industrie creativiteit, technologie en data voor digitale oplossingen die merken helpen te groeien en ons leven makkelijker maken.
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
Meest gelezen
- Esprix jury bekroont vijfentwintig cases
- AI creëert nieuwe reclamestem voor Aldi
- [Cannes Lions 2024] Nederlandse (en alle andere) juryleden...
- Vriendschap centraal in Koningsdagcommercial Staatsloterij 2024
- branded content Weg met lelijk Laat je raken door Onwijs...
- Kinesso lanceert Performance Solutions
Laatste Nieuws
- Sunny Cars creërt Sunny Car-figuren 19-04-2024
- De marketingtransfers van week 16,... 19-04-2024
- Verzekeraar Zzuper en Indie schudden... 18-04-2024
- OrangeValley, MvH Media, AdResults... 18-04-2024
- [branded content] Crisp wil groter... 18-04-2024
- Flexa Creations zet droomhuis in in... 18-04-2024
MarketingTribune Events
- 28mei 2024
Retail Media Day
- 13jun 2024
NIMA Marketing Day
- 17sep 2024
CrossBorder Event
- 3okt 2024
CustomerFirst Congres
- 10okt 2024
Shopping Today
- 12nov 2024
Grand Prix Content Marketing