Hill+Knowlton wint PR-prijs voor beursgang Takeaway
- Bureaus
- 17 jul 2017 @ 09:33
- Link
-
Redactie Bureaus
Redactie
MarketingTribune - PromotieCommunicatieAwardPR
- 17 jul 2017 @ 09:33
- Redactie Bureaus
Met de communicatiestrategie voor de beursgang van bezorgdienst Takeaway.com heeft Hill+Knowlton Strategies Nederland een Golden World Award for Excellence (GWA) gewonnen in de categorie Financial Services & Investor Relations. Deze internationale prijzen voor werk in communicatie en Public Relations wordt ieder jaar uitgereikt door de International Public Relations Association (IPRA).
Hill+Knowlton ontwikkelde de communicatie voor de succesvolle beursgang van Takeaway.com, het moederbedrijf van Thuisbezorgd.nl, aan EURONEXT Amsterdam. Een belangrijk onderdeel was het onder de aandacht brengen van het bedrijf, de internationale groeistrategie, het businessmodel en de belangrijkste investeringscriteria van Takeaway.com bij alle relevante stakeholders. De communicatiestrategie en begeleiding door Hill+Knowlton zorgde voor ongeëvenaarde aandacht van media en opinieleiders en steun van investeerders en andere belangrijke stakeholders voor de beursgang van Takeaway.com.
De communicatiestrategie werd ontwikkeld en uitgevoerd door een team van vakprofessionals onder leiding van Sabine Post-de Jong, bestuursvoorzitter en Practice Lead Financial+M&A van Hill+Knowlton in Nederland.
Leidende positie in M&A-communicatie
'We zijn ontzettend trots dat we mochten bijdragen aan het succes van de beursgang van Takeaway.com', zegt Sabine Post-de Jong. 'Deze belangrijke internationale communicatieprijs is daarbij een mooie erkenning. De beursgang is een goed voorbeeld van het creëren van deal- en IPO-acceptatie bij alle stakeholders, waar Hill+Knowlton Strategies zich door kenmerkt. Het bevestigt de leidende positie en expertise die wij in Nederland hebben op het gebied van M&A-transacties en IPO’s.'
Hill+Knowlton Strategies is sinds 1972 een toonaangevend communicatieadviesbureau in Nederland, werkzaam voor zowel nationaal als internationaal opererende bedrijven en hun besturen. Het bureau is onderdeel van een wereldwijd netwerk met 85 kantoren in 45 landen.
Het jaarlijkse IPRA Golden World Awards-initiatief erkent sinds 1990 uitmuntend werk in communicatie en public relations wereldwijd. Winnaars van de onderscheiding laten zien dat zij voldoen aan de hoogste internationale standaarden in communicatie. De uitreiking van de 2017 Awards vindt plaats op 13 oktober 2017 tijdens het Gala in Sofia.
-
Redactie Bureaus
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: Redactie
- Website:http://www.marketingtribune.nl/bureaus/
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
Meest gelezen
- Esprix jury bekroont vijfentwintig cases
- AI creëert nieuwe reclamestem voor Aldi
- [Cannes Lions 2024] Nederlandse (en alle andere) juryleden...
- Vriendschap centraal in Koningsdagcommercial Staatsloterij 2024
- Kinesso lanceert Performance Solutions
- branded content Weg met lelijk Laat je raken door Onwijs...
Laatste Nieuws
- Sunny Cars creërt Sunny Car-figuren 19-04-2024
- De marketingtransfers van week 16,... 19-04-2024
- Verzekeraar Zzuper en Indie schudden... 18-04-2024
- OrangeValley, MvH Media, AdResults... 18-04-2024
- [branded content] Crisp wil groter... 18-04-2024
- Flexa Creations zet droomhuis in in... 18-04-2024
MarketingTribune Events
- 28mei 2024
Retail Media Day
- 13jun 2024
NIMA Marketing Day
- 17sep 2024
CrossBorder Event
- 3okt 2024
CustomerFirst Congres
- 10okt 2024
Shopping Today
- 12nov 2024
Grand Prix Content Marketing