MultiTankcard kiest voor Abovo Media

MultiTankcard kiest voor Abovo Media
  • Bureaus
  • 20 jul 2017 @ 10:03
  • Link
  • Redactie Bureaus
    Redactie Bureaus

    Redactie
    MarketingTribune
  • CampagnesPitchesKlanten

MultiTankcard (MTc), marktleider in de verwerking van zakelijke mobiliteitskosten voor lease- en zakenautorijders, kiest voor Abovo als mediapartner. MTc is in 2017 een nieuwe weg ingeslagen en gaat zich vanwege de snelle groei van het aantal zzp’ers in Nederland nog meer focussen op dit segment.

Abovo Media verzorgt de complete media-inkoop en strategie voor de introductiecampagne ‘Gaan & Staan’. Eva Koekkoek, marketingmanager van MultiTankcard: ‘Onze klanten willen geen losse bonnetjes, maar alle zakelijke reiskosten op één factuur. Gemak, flexibiliteit en inzicht. Eigenlijk precies wat Abovo Media ons ook te bieden heeft. Bovendien zijn alle moderne mediaspecialismen onder één dak te vinden.

Remko Poggenklaas, commercieel directeur van Abovo Media, is verheugd met de komst van MultiTankcard. ‘MTc past uitstekend bij ons. We herkennen hun transparantie en professionaliteit en kijken uit naar een duurzame samenwerking.’

Abovo Media is een snel groeiend onafhankelijk media-adviesbureau. Er werken ruim honderdtwintig professionals. Met een eigen kijk op media levert het fullservicebureau strategische en crossmediale oplossingen aan bedrijven die een mediavraagstuk hebben. Abovo Media werkt onder andere voor Corendon, HG, Primera, Halfords, Koopjedeal, Weber, MediaBookers, Basic-Fit en ROC van Amsterdam.

Redactie Bureaus

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

  • MarketingTribune.nl/bureaus biedt nieuws, achtergronden en analyses over alle actuele ontwikkelingen binnen het reclamevak en de media (off- en online) die daarin worden ontwikkeld.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken