Schoonenberg presenteert hoortoestel als gadget

Schoonenberg presenteert hoortoestel als gadget
  • Bureaus
  • 17 jul 2017 @ 10:33
  • Link
  • Redactie Bureaus
    Redactie Bureaus

    Redactie
    MarketingTribune
  • ReclameMerkenCommercialsCampagnes

Marketing Workouts ontwikkelde voor Schoonenberg HoorSupport een tweede commercial die vanaf vandaag op televisie te zien is. In deze tv-spot zien we hoe een lieve grootvader aan zijn kleinzoon uitlegt hoe ingenieus zijn allernieuwste hoortoestel werkt. Kleinzoon is duidelijk onder de indruk, tot groot genoegen van opa.

De commercial is onderdeel van een campagne waarin Schoonenberg benadrukt dat het belangrijk is voor mensen om actief onderdeel te blijven van het dagelijkse leven. Een goede gehoorondersteuning zorgt ervoor dat men mee kan blijven doen. Eerder zagen we een moeder die de gesprekken van haar dochter optimaal kan volgen. 

Credits

Klant: Schoonenberg HoorSupport | Bureau: Marketing Workouts | Verantwoordelijk bij klant: Henriette van Swinderen en Martijn de Weerdt | Creatieve team : Martin Boomkens en Edward Bardoul | Strategie: Marianne Stok | Account: Mirjam van Gaalen | Productie: Holy Fools | Regie: Peggy van Steenvoorden



Redactie Bureaus

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

  • MarketingTribune.nl/bureaus biedt nieuws, achtergronden en analyses over alle actuele ontwikkelingen binnen het reclamevak en de media (off- en online) die daarin worden ontwikkeld.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken