Selma Koedijk nieuwe CCO van Creative Media Network
- Bureaus
- 6 jul 2017 @ 11:56
- Link
-
Redactie Bureaus
Redactie
MarketingTribune - StrategieE-commercePersonaliaSales
- 6 jul 2017 @ 11:56
- Redactie Bureaus
Selma Koedijk is per 1 juli aangesteld als Chief Commercial Officer (CCO) van Creative Media Network. Ze maakt naast CEO Jurrijn Laan, Ingmar Engelsma (COO), Simon Windt (CTO) en Edward Hölsken (CSO) deel uit van de directie van het full-service omnichannel-bureau in Haarlem. Binnen de directie is Koedijk verantwoordelijk voor commercie. Haar functie is ingericht vanwege de sterke groeiambities van CMN.
Koedijk (43) werkte onder andere bij Bidfood (voorheen Deli XL) en Meal Company voordat zij Creative Media Network als Client Service Director in 2016 versterkte. Tevens was ze eerder in haar carrière werkzaam voor Nefli Groep, onderdeel van CMN, als account manager voor Kruidvat.
Creative Media Network is een creatief full-service bureau dat zorgt voor een gestroomlijnd proces voor een efficiënt en optimaal resultaat. Creative Media Network is werkzaam in uiteenlopende branches van retail tot webshops. Nefli, Casper Lourens, mediaBunker, GlanceMedia en GlanceCasting bundelen hun krachten onder de naam Creative Media Network. Door de samenwerking bieden de verenigde bedrijven een ultiem totaalpakket op het gebied van video, fotografie, branding, casting, design en content management. CMN werkt onder andere voor klanten als Kruidvat, Witteveen, Bidfood, Formido, De Bijenkorf en Spar.
'Visie op customer value'
Jurrijn Laan, CEO van CMN: 'Ik ben verheugd dat Selma onderdeel uitmaakt van ons directieteam. Ze is ambitieus en heeft een sterke visie op het creëren van customer value. Met de werkervaring die zij meebrengt en haar enorme netwerk, hebben we een perfecte match met de behoefte en groeipotentie die CMN heeft.'
Koedijk: 'Mijn ambitie is om CMN op de kaart te zetten als dé partij die alles uit handen kan nemen op het gebied van het marketingproductieproces. Of dat nu in markten is waar wij al een stevige positie hebben, of in markten waar we relatief onbekend zijn. Daarnaast wil ik in deze digitale wereld duidelijk focus houden op de ‘human touch’. Immers, zowel binnen CMN als bij onze klanten zijn het de mensen die het verschil maken.'
-
Redactie Bureaus
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: Redactie
- Website:http://www.marketingtribune.nl/bureaus/
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
Meest gelezen
- Ruikt ‘t naar McDonald’s? Dat is hun nieuwe billboard
- Esprix jury bekroont vijfentwintig cases
- AI creëert nieuwe reclamestem voor Aldi
- [Cannes Lions 2024] Nederlandse (en alle andere) juryleden...
- Odido Business wil met B2B-campagne grote én kleine...
- Vriendschap centraal in Koningsdagcommercial Staatsloterij 2024
Laatste Nieuws
- Verzekeraar Zzuper en Indie schudden... 18-04-2024
- OrangeValley, MvH Media, AdResults... 18-04-2024
- [branded content] Crisp wil groter... 18-04-2024
- Flexa Creations zet droomhuis in in... 18-04-2024
- Foodafdeling Hema krijgt... 18-04-2024
- Nederlandse handelsmissie aan de bar... 17-04-2024
MarketingTribune Events
- 28mei 2024
Retail Media Day
- 13jun 2024
NIMA Marketing Day
- 17sep 2024
CrossBorder Event
- 3okt 2024
CustomerFirst Congres
- 10okt 2024
Shopping Today
- 12nov 2024
Grand Prix Content Marketing