Sunshine and Sausages 'knipt' zomercampagne Schiphol

Sunshine and Sausages 'knipt' zomercampagne Schiphol
  • Bureaus
  • 25 jul 2017 @ 12:00
  • Link
  • Redactie Bureaus
    Redactie Bureaus

    Redactie
    MarketingTribune
  • BrandingInspiratieCampagnes

Sunshine and Sausages heeft de crossmediale zomercampagne ontwikkeld voor de commerciële producten van Schiphol, waaronder See Buy Fly en Parking. De campagne brengt vooral het retailaanbod op een zomerse wijze onder de aandacht van reizigers, werknemers én recreanten. In geknipte vorm.

Om een ultiem zomergevoel neer te zetten heeft het bureau gekozen voor de bijzondere stijl van paper art-specialisten Adrian en Gidi. Met de papieren pieces of art van dit duo wordt in alle relevante kanalen gecommuniceerd. Van animaties online en op de social kanalen tot TukTuks op de parkeerterreinen rond Schiphol en van etalages op Schiphol Plaza tot digital screens op het winkelgebied achter de security.

Speciaal voor de maand augustus is er een limited edition shopper geproduceerd die reizigers bij besteding van 50 euro krijgen.

Credits

Klant: Amsterdam Airport Schiphol

Bureau: Sunshine and Sausages

Verantwoordelijk bij klant: Evelien Klop (communicatie), Wendy von Kriegenbergh (marketing)

Strategie: Jeroen Huisman

Creatie: Diederik van Kollem (art), Bas Boterman (copy)

Account: Jitte Milder, Maud van der Knaap, Nick van Kuijk, Sjoukje Vogelsang

Paper Art / Fotografie: Adrian en Gidi

Animatie: Studio Minsk

Redactie Bureaus

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

  • MarketingTribune.nl/bureaus biedt nieuws, achtergronden en analyses over alle actuele ontwikkelingen binnen het reclamevak en de media (off- en online) die daarin worden ontwikkeld.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken