Daniel Ashkol en Jonathan van Loon naar Leo Burnett

8aug 201709:26
  • Bureaus
  • 10173 x gelezen
  • Link
  • Redactie Bureaus
  • StrategiePersonaliaCreatie

nieuws Creatief team Jonathan van Loon en Daniel Ashkol maakt de overstap naar Leo Burnett. Het reclamebureau, onderdeel van Publicis One, versterkt hiermee zijn creatieve vloer.

Ashkol en Van Loon werkten eerder bij bureaus als Selmore, DDB & Tribal Amsterdam, het inmiddels opgeheven Doom & Dickson, JWT Amsterdam, McCann Amsterdam en Clemenger BBDO Sydney, waar ze zowel nationaal als internationaal prijswinnend werk maakten.

Ramon Stalenhoef en Mischa Schreuder, de creatieve directie van Publicis One: ‘Daniel en Jonathan zijn echte crossover-creatieven. Ze hebben affiniteit met een hoop disciplines. Goed voor de creatieve slagkracht binnen Publicis One.’

Publicis One is een 'house of brands' van twaalf labels op het gebied van creatie, media, technologie, data en productie. Deze gespecialiseerde labels worden aangeboden als één organisatie en werken samen in multidisciplinaire teams, onder één P&L. Het bureau wil hiermee antwoord geven op de vraag naar geïntegreerde creatieve marketing- en technologie-oplossingen, waardoor kwaliteit, snelheid en kosten voor klanten worden geoptimaliseerd, met zo min mogelijk overhead. 


comments powered by Disqus

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de nieuwsbrief.
  • Abonneren

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 22 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events
  • ✔ Gratis tablet versie

  • MarketingTribune.nl/bureaus biedt nieuws, achtergronden en analyses over alle actuele ontwikkelingen binnen het reclamevak en de media (off- en online) die daarin worden ontwikkeld.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken
  • Partners