Hollandsnieuwe in zee met XXS Amsterdam

Hollandsnieuwe in zee met XXS Amsterdam
  • Bureaus
  • 30 aug 2017 @ 13:18
  • Link
  • Sjaak Hoogkamer
    Sjaak Hoogkamer

    hoofdredacteur
    MarketingTribune
  • Reclame

Hollandsnieuwe, naar eigen zeggen het 'no-frills merk' van Vodafone, heeft gekozen voor XXS Amsterdam. Het bureau ontwikkelt de nieuwe merkcampagne, die in het najaar live zal gaan.

Hollandsnieuwe is een dochteronderneming van Vodafone. Het merk startte in 2011 en biedt voordelige combinaties van toestellen en sim-only abonnementen en bundels waarbij je zelf bepaalt of je ermee internet, belt of sms’t.

Caroline Will, manager marketing Hollandsnieuwe: ‘Onze campagnes hadden de laatste tijd een sterk transactionele laag. De verdedigende rol ten aanzien van prijsvechters is er nog steeds, maar wij vonden het tijd om ook de emotionele betekenis van het merk te communiceren. Wij willen benadrukken waar wij als Hollandsnieuwe voor staan en denken in XXS Amsterdam de geschikte partner te hebben gevonden voor het ontwikkelen van de nieuwe campagne.’

Challengers

Piet Hein Smit, oprichter en partner XXS Amsterdam: ‘We hebben veel ervaring met challengers en merken steeds vaker dat de strijd niet uitsluitend op prijs gewonnen kan worden. We vinden het dan ook fantastisch dat Vodafone ons gevraagd heeft om de nieuwe campagne van Hollandsnieuwe te ontwikkelen. Het merkverhaal zal resoneren bij iedereen in Nederland met een nuchtere kijk op telefoons en abonnementen.’

Sjaak Hoogkamer

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

  • MarketingTribune.nl/bureaus biedt nieuws, achtergronden en analyses over alle actuele ontwikkelingen binnen het reclamevak en de media (off- en online) die daarin worden ontwikkeld.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken