Hollandsnieuwe in zee met XXS Amsterdam
- Bureaus
- 30 aug 2017 @ 13:18
- Link
-
Sjaak Hoogkamer
hoofdredacteur
MarketingTribune - Reclame
- 30 aug 2017 @ 13:18
- Sjaak Hoogkamer
Hollandsnieuwe, naar eigen zeggen het 'no-frills merk' van Vodafone, heeft gekozen voor XXS Amsterdam. Het bureau ontwikkelt de nieuwe merkcampagne, die in het najaar live zal gaan.
Hollandsnieuwe is een dochteronderneming van Vodafone. Het merk startte in 2011 en biedt voordelige combinaties van toestellen en sim-only abonnementen en bundels waarbij je zelf bepaalt of je ermee internet, belt of sms’t.
Caroline Will, manager marketing Hollandsnieuwe: ‘Onze campagnes hadden de laatste tijd een sterk transactionele laag. De verdedigende rol ten aanzien van prijsvechters is er nog steeds, maar wij vonden het tijd om ook de emotionele betekenis van het merk te communiceren. Wij willen benadrukken waar wij als Hollandsnieuwe voor staan en denken in XXS Amsterdam de geschikte partner te hebben gevonden voor het ontwikkelen van de nieuwe campagne.’
Challengers
Piet Hein Smit, oprichter en partner XXS Amsterdam: ‘We hebben veel ervaring met challengers en merken steeds vaker dat de strijd niet uitsluitend op prijs gewonnen kan worden. We vinden het dan ook fantastisch dat Vodafone ons gevraagd heeft om de nieuwe campagne van Hollandsnieuwe te ontwikkelen. Het merkverhaal zal resoneren bij iedereen in Nederland met een nuchtere kijk op telefoons en abonnementen.’
-
Sjaak Hoogkamer
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: hoofdredacteur
- Website:http://www.marketingtribune.nl
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
Meest gelezen
- Esprix jury bekroont vijfentwintig cases
- branded content Weg met lelijk Laat je raken door Onwijs...
- Verzekeraar Zzuper en Indie schudden AOV-markt op
- [Cannes Lions 2024] Nederlandse (en alle andere) juryleden...
- Kinesso lanceert Performance Solutions
- OrangeValley, MvH Media, AdResults en Increase slaan handen...
Laatste Nieuws
- Medewerkers Arag geven je de... 24-04-2024
- NS laat reizigers aan het woord in... 23-04-2024
- Xelion kiest Fightclub 23-04-2024
- Nieuwe campagne... 23-04-2024
- Shortlisten SAN ABC Accenten 2023... 23-04-2024
- Bar-le-Duc richt nieuwe campagne op... 22-04-2024
MarketingTribune Events
- 28mei 2024
Retail Media Day
- 13jun 2024
NIMA Marketing Day
- 17sep 2024
CrossBorder Event
- 3okt 2024
CustomerFirst Congres
- 10okt 2024
Shopping Today
- 12nov 2024
Grand Prix Content Marketing