MediaMarkt heeft primeur van nieuwe game Call of Duty

25aug 201709:01
  • Bureaus
  • 30279 x gelezen
  • Link
  • Redactie Media
  • PromotieOnline gamingActivatieInstore marketing

nieuws Hoewel de langverwachte game 'Call of Duty: WWII' pas in november op de markt komt, is de betaversie vanaf deze vrijdag al te spelen in MediaMarkt ArenA. Ter gelegenheid van die primeur wordt deze MediaMarkt omgetoverd tot een spelarena waar BN'ers als Kwebbelkop en TheKing77nl samen met game-fans als eerste het spel kunnen spelen. Ook komend weekend is het spel uit te proberen.

MediaMarkt ArenA is de eerste en enige locatie in Nederland waar Call of Duty: WWII Private Beta uitgeprobeerd kan worden zónder de game eerst te pre-orderen. Middenin de vestiging komt een volledig aangeklede Call of Duty-beta Arena te staan, met daarin 12 PlayStation 4 Pro setups waarachter de bezoekers kunnen plaatsnemen. Voor degenen die na het spelen direct thuis aan de slag willen, heeft MediaMarkt uiteraard een pre-order actie.

Een liveshow met diverse BN'ers, waaronder Kwebbelkop en TheKing77nl, vormt de feestelijke opening van de Call of Duty-beta Arena. Bezoekers zijn op vrijdagavond 25 augustus vanaf 19:00 uur welkom om de show te volgen en zelf een potje spelen. De gehele show is te zien vanaf 20:00 op de Facebook-page van Call of Duty.

Dogtags voor vroege vogels

Activision en MediaMarkt ArenA vieren dit speciale moment door de eerste 200 fans te voorzien van metalen dogtags met de 'Call of Duty: WWII' beta key voor Playstation 4. Deze liefhebbers kunnen de game direct thuis ervaren. Alle fans die niet willen wachten, kunnen de beta nu al pre-orderen. De Call of Duty-beta arena blijft het hele weekend én vanaf vrijdagavond 1 september t/m zondagavond 3 september voor bezoekers geopend.

'Call of Duty: WWII is een van de belangrijkste gamereleases van 2017. Toen we hoorden dat we de primeur kregen van de betaversie, was dat aanleiding om waanzinnig uit te pakken', zegt Goran van Tol, vestigingsdirecteur van MediaMarkt ArenA. 'Hiermee willen we gameliefhebbers de ultieme beleving geven. Ze kunnen de game ervaren en elkaar ontmoeten.'

Blije marktleider

'Ik ben erg enthousiast over de samenwerking met MediaMarkt. Met deze actie kunnen wij gamers die nog geen pre-order hebben geplaatst toch de kans geven om de private beta exclusief uit te proberen', zegt Joey Smits, brandmanager Call of Duty in de Benelux.

Activision Publishing, Inc. is gevestigd in Santa Monica, Californië, en is wereldwijd een leidende producer en uitgever van interactieve entertainment. Meer informatie over Activision en zijn producten kan gevonden worden op de website, www.activision.com, of door @Activision te volgen via Twitter en Facebook.

De communicatie van dit game-evenement is in handen van Sterk Werk Communicatie & Content Marketing. 




comments powered by Disqus

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de nieuwsbrief.
  • Abonneren

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 22 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events
  • ✔ Gratis tablet versie

  • MarketingTribune.nl/bureaus biedt nieuws, achtergronden en analyses over alle actuele ontwikkelingen binnen het reclamevak en de media (off- en online) die daarin worden ontwikkeld.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken
  • Partners