999 Games kiest voor Abovo Media
- Bureaus
- 15 sep 2017 @ 09:50
- Link
-
Redactie Bureaus
Redactie
MarketingTribune - Mediabureau
- 15 sep 2017 @ 09:50
- Redactie Bureaus
Abovo Media gaat de mediaplanning, inkoop en strategie verzorgen voor bord- en kaartspellenuitgever 999 Games. De verschillende campagnes zullen te zien zijn op Zapp Kids, Nickelodeon, TLC en FOX.
999 Games maakt spellen als Carcassonne, 30 Seconds, Halli Galli, Qwirkle en Catan.
Erik de Jong, salesmanager van 999 Games: “Abovo Media heeft op ons een zeer gedreven en deskundige indruk gemaakt. Daarnaast zijn ze een ervaren speler op het gebied van media-inkoop. Hierdoor hebben we scherpe prijsafspraken kunnen maken.”
Kees Verbeek, directeur van Abovo Media: “We zijn bijzonder blij met een klant als 999 Games. Ze hebben in enkele jaren tijd op geheel eigen wijze de leidende marktpositie veroverd in de spellenbranche. Een prestatie van topniveau. We gaan alles uit de kast halen om ze te helpen met het consolideren daarvan.”
-
Redactie Bureaus
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: Redactie
- Website:http://www.marketingtribune.nl/bureaus/
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
Meest gelezen
Laatste Nieuws
- Landelijke preventiecampagne moet... 28-03-2024
- [branded content] Somnox wil... 28-03-2024
- Swinkels start campagne voor... 28-03-2024
- Glasnost volgt NewsLab op als pr... 28-03-2024
- Shortlist SAN New Kids on the Block... 27-03-2024
- On kiest voor Gardeners27-03-2024
MarketingTribune Events
- 28mei 2024
Retail Media Day
- 13jun 2024
NIMA Marketing Day
- 17sep 2024
CrossBorder Event
- 3okt 2024
CustomerFirst Congres
- 10okt 2024
Shopping Today
- 12nov 2024
Grand Prix Content Marketing